![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
No joo, hupiajoahan tolla silti lähinnä, ettei toi mikään käyttis kuitenkaan ole. Mutta esim työmatkoilla nyt hyvä ajaa "vikoja esiin" uusista virityksistä ennen metsään menoa. Kulmakorpi 27.7 taitaa olla ensimmäinen testimahdollisuus tässä lähistöllä, siihen mennessä hyvä kattella paikat tip top.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
joo, kyl tätä projektia on ollu ihan mielenkiitoinen seurailla!
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se on tallikaverin turborojekti. Tuolta voi katella sen tarinaa http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=26785.0 Lisäks tallilta löytyy volvoja 142 turbo ja mun 242. Eli kohta puolet tallin kalustosta on lankkuvolvoja. Sit vähän blazer asiaakin. Motti anto eilen vähän vikakoodia, eli high idle joka johtui moottorijarrutuksen aikaisista liian kovista tyhjäkäyntikierroksista. Pitäis olla laatikolta nopeussignaali, niin ensinnäkin ajossa se ei koita laskea tyhjää niin alas eikä herjaa mottijarrutuksista yms. No nokkelana poistelin tyhjäkäyntiherjat koneelta kokonaan ja laitteet käymään. Käyttelin melkein lämpimäks ja totesin remontin onnistuneen. Tein siis samalla paisuntasäiliölle kunnollisemmat kiinnikkeet(ei kauniit) ja nostin sen niin ylös että korkki on korkein osa systeemissä. Ja kun tallilta piti lähteä taas kotiin, auto käymään, kävi muutaman sekunnin ja töks sammu siihen. Käynnistyi kyllä uudelleen ja sammu aina sekunnin kuluttua. Aika kauan sitä piti tutkia ja mitään ei löytyny, sit muutin takas ne tyhjäkäynti vikakoodi jutut mitä olin räveltäny ja auto pelas kuin kello sen jälkeen. Eli se että tolla softalla pääsee kaikkeen käsiks, ei tarkoita että niihin pitää mennä käpälöimään jos ei tarkalleen tiedä mitä tekee! ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
tää kuullostaa niiin tutulta!!
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Vaikkei näitten kanssa bensalaskuja paljon katellakkaan, niin ihan mielenkiintoista olisi tietää paljonko tuo Veten kone tiputti kulutusta? Vai nostiko se sitä, kun on iloisempaa kulkupuolta nyt tarjolla? ![]() Lainaus:
![]() Sulla tosin taisi tässä olla perinteinen laatikko moottorin jatkeena, en ainakaan äkkipäätään selattuna nähnyt muuta kuin moottorin tuolta kuvista? Vähemmän tietysti vikaantuvaa sähköhimmeliä mutamöyrimistä silmälläpitäen..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kulutusta ei oo vielä mitattu, mutta mittarin liikkeitä seuraamalla niin on se vähentynyt. Toi liikehtii nyt ihan pintakaasulla normiajossa vs vanha mosa.
Laatikkona on perinteinen TH-350 ja sen ominaisuuksiin olen pikku modauksien jälkeen kyllä tosi tyytyväinen. Eli vähän lisää stallia, kunnon vaihdekepakko ja kunnon jäähdytys. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Jeps, näin vähän arvelinkin. TH350 ja TH400:han on molemmat erinomaisia laatikoita kun vähän muokkaa. Aattelin vaan jos olisit sopuhintaan sattunut saamaan sähköisen laatikon ja älyn mukaan
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |