Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.07.2013, 21:18
suzukirby:n Avatar
suzukirby suzukirby ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.10.08
Sijainti: Isokyrö
Viestit: 113
Perusasetus

Tänään takakardaanin ristikko vaihdettu ja 2,5" pakoröörin asennus vaiheessa..On se niin mukavaa kun on tuo 2-pilari nostin, loppu meikäläiseltä lattialla makoilut.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.07.2013, 08:25
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja suzukirby Näytä viesti
Tänään takakardaanin ristikko vaihdettu ja 2,5" pakoröörin asennus vaiheessa..On se niin mukavaa kun on tuo 2-pilari nostin, loppu meikäläiseltä lattialla makoilut.
Eiköstä vaan... Vaan joskus pakko makailla alla, jos käy sillai ettei saa ajaen tai oo voimaa et saa talliin kalustoo pistettyy ku intoo on raplata.

Minkäs merkkisen nostimen laitoit? Itsellä ollut n. 15v ajan tuollanen OMA:n 502:nen, jonka nostokapasiteetti on riittänyt omiin tarpeisiin vielä. Ja toisen laitto mielessä et ois toinekin tallissa sit. Voi toisella pitää kalustoa halvaantuneena ja toisella sit kuitenkin voi tehdä tarvittavia töitä muille ohessa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.07.2013, 18:54
suzukirby:n Avatar
suzukirby suzukirby ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.10.08
Sijainti: Isokyrö
Viestit: 113
Perusasetus

Tämmösen laitoin http://www.vannetukku.fi/images/imag...k_PL-40-2B.jpg
Ensi viikolla alkaa L200:sen imusatsin ja coolerin asennus..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.07.2013, 16:26
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja suzukirby Näytä viesti
Tämmösen laitoin http://www.vannetukku.fi/images/imag...k_PL-40-2B.jpg
Ensi viikolla alkaa L200:sen imusatsin ja coolerin asennus..
Taitaa olla nykyään yleisin malli tuo hydr.mekaaninen malli. ittellä ihan mekaanisella nostolla ja puslat vaihdettavaa mallia.

Pajeroon vedetty uudet polttoainelijat tankilta keulaan... Molemmat vedin ku entiset oli hapertuvat ja pätkiä entisten toimesta vaihdettu jo letkuiks. Nyt ei liitoksia pahemmin ku uudet on.

Pitäs vähän sähköjohtoja liitellä kii, kun entiset korjaukset porsi... Ja nyt saa sisälle, kun jaksaa käydä kierroksillakin eikä vaan hetkee. Käyntivika johtu polttoainelinjojen hapertumista ku veteli ilmaa väliin reilusti. Osa letkuista murtuneita ku näytti olevan Bilteman Saksalaista laatuletkuu, ehyenä olleet letkut jotian muuta. Sit putkisto muuten haperoo, kun vuoti vähän läpi väliltäkin. Mut mikäs se on raplata ku pääsee alle jne...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.07.2013, 19:47
Läskilarzza Läskilarzza ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 07.07.13
Sijainti: pornainen
Viestit: 6
Perusasetus

naputusta


aloitin vasta tämän toiminnon lähinnä retkeily mielessä.

Ostin tuollaisen -89 3000 v6 jota korotettu jne.

Koneesta pientä venttiilin napua.

Onko tuo kallis remppa ilmeisesti ventiilinostimessa vikaa tjsp?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.07.2013, 22:51
jetta8500 jetta8500 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.05.13
Sijainti: Liminka
Viestit: 70
Perusasetus

Vaihdat kunnon uudet öljyt ja pidät 2-3 tuhatta kierrosta vähä aikaa niin hydrauliset nostimet ilmaantuu ja loppuu se nakutus. Ei vältämättä ihan heti lopu se nakutus mutta ajan kanssa pitäisi loppua.
Jossei nuin lopu niin uudet nostajat. Venttiili koppa, jakopää auki, nokka pois ja uudet paikalleen ja nippuun. Jos ite voi tehä niin ei kauheen kallis remppa, liikkeessä sitte vähän kalliimpi.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.07.2013, 05:43
Läskilarzza Läskilarzza ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 07.07.13
Sijainti: pornainen
Viestit: 6
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jetta8500 Näytä viesti
Vaihdat kunnon uudet öljyt ja pidät 2-3 tuhatta kierrosta vähä aikaa niin hydrauliset nostimet ilmaantuu ja loppuu se nakutus. Ei vältämättä ihan heti lopu se nakutus mutta ajan kanssa pitäisi loppua.
Jossei nuin lopu niin uudet nostajat. Venttiili koppa, jakopää auki, nokka pois ja uudet paikalleen ja nippuun. Jos ite voi tehä niin ei kauheen kallis remppa, liikkeessä sitte vähän kalliimpi.


Kiitos neuvoista.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rungon korjaukset Pafo Tekniikka & Jutustelu 15 12.08.2015 10:06
Valmet 8400 korjaukset... jyrden Chit-Chat 17 13.02.2013 00:11
Pajeroiden osien sopivuus Tiikeritapaus Tekniikka & Jutustelu 6 26.02.2009 20:26
Pajeroiden vaihdelaatikot? 2.3td ja 2.5td piparix Tekniikka & Jutustelu 1 31.01.2007 21:10
Veten huollot ja korjaukset.... Yleiset 0 05.09.2002 23:53


Sivu luotu: 04:25 (GMT +2).