![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ja muistutetaan että 5,9 perä on heikko kohta. 5.2 on huomattavasti järkevämpi kaikinpuolin mitä nyt muutama hassu heppa puuttuu koneesta vs 5,9 . Jotenkin omaan näppiin jäi sellanen tuntuma että vanhemmat gc:t on laadukkaammin tehty kuin 98.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos puhutaan 5.2 '96-'98 väliltä niin nimenomaan 5.2 on huonompi vaihtoehto heikomman vaihdelaaatikkonsa takia, ja toisaalta vähemmän tehonsa puolesta. Jos on jäänyt 5.9 ajamatta niin ei välttämättä keksi mikä se pieni ero noitten koneitten välillä on ![]() ![]() Edit: ja D44a:n laakeriongelmaan aika hyvä ratkaisu on ottaa koneistamossa poskilaakeripukkien pohjasta esim. satku tai pari pois. Jos metsässä ajaa, niin trussi akseliin ja ongelmat pitäisi hävitä sillä. Alubanjoisen välitys on vahvempi kuin perinteisen D44:n.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 29.06.2013 06:03 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Alustat ovat näissä vähän perseestä.
Tuntuu että jokaisessa on tukivarsissa ym väljää. Tosi paska vetää painavaa kärriä löysällä alustalla.(lähtee helposti hakemaan laidasta laitaan) Viskokytkin ongelmia oli juuri itsellä mutta se oli aika simppeli vaihtaa.(laatikko) Jarrut vähän heikko tekoiset pysähtyy kyllä mutta kuluvat nopeasti ja herkkiä jumittumaan (satula). Tekniikka on hyvä ja muuten ajoltaan mukava jos ei tuota kärriä tarvi joka päivä vetää. Itsellä tuo 1998 5.2v8 Ja tietysti se bensan kulutus on huimaa.=) Mutta onneksi täältä suunnalta saa tuota venäjältä.(pelaa myös 92) |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Minä kyllä sanoisin niinpäin, että alustat näissä hakkaa jakarialustat mennen tullen niin maantiellä kuin metsässä käytöksellään ja ominaisuuksillaan - mutta ovat vain tahtoneet puslat kulahtaa. Toisaalta jos ajattelee, niin vanhimmat ZJ:t on jo 20 vuotta vanhoja, uusimmat 15 vuotta ja aika monet on 250- 350tkm ajettuja. Ei mua ainakaan ihmetytä jos siinä vaiheessa alkaa puslat olla kulahtaneita..
Toki tojota- miehillä puslat kestää ainakin tuplasti pidempään, mut Jeepit onkin jenkkiromuja ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
jeeppiä ostamassa kannattaako? | AAVE | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 30.11.2012 10:01 |
Oisko mitään järkeä? | Rausku4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 11.10.2009 14:37 |
jeeppiä ostamassa.Auttakaa!! | Tumppi_77 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 15.02.2005 09:28 |
Onko järkeä? | Firebird | Vuosimallit 1984-1996 | 30 | 02.11.2004 23:38 |
Onko järkeä | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 06.07.2004 10:27 |