![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() aina ne on ollu tiukassa ja aina ne on irronnu ruuvipenkissä. Eli purista kumi ihan vanteen vierestä puristimella kasaan ja avita rengasraudalla. Näin saat kumeksen irti reunasta ja pääset raudoilla vääntämään kumin pois.
Viimeksi muokannut THE : 25.06.2013 20:34 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vieläku irrtoittaa koko kumin reunoista irti ja puristaa kumin reunan vanteen keski syvennykseen ja sitten lähtee yhdestä kohin kampeamaan raudalla ja samalla katsoo että loppu renkaan reuna pysyy siellä keski syvennyksessä niin lopulta irtoaa käsin
__________________
Jeep ISORY Viimeksi muokannut KoniJeep : 25.06.2013 20:42 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
täällä on renGaskone, jos jaksat kurvailla ... paikan muistanet
![]() ja etuaksilaan tosiaan pultti, johon tarvittaessa tuplamutteri
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
mulla ei lähteny konepyörästä renkas tolla ruuvipenkki-hoidollakaan. sitte käytin tätä metodia, johan irtos: http://www.youtube.com/watch?v=DNrhMUPxI3o
__________________
kötköttimet on kivoja |
#5
|
|||
|
|||
![]()
hei kiitos!!
tolla ruuvipenkkeilyllä lähti ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No kyl mun mielestä ainakin. Tee ajankuluksi laakeripukki ja käy ostamassa pari liuskaa tarrapainoja rengasliikkeestä niin saat ni painoihin itsekin kunnolla.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
ok. kuulat poikkeens. Ja seuraava kysymy kun en ikinä ole paloilla mitään tasapainottanut...mistä sen tietää mihin niitä pitää liimata?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Pyörä pukkiin kiinni, pyöräytät ja arviosta laitat alemmaksi jäävän kohdan vastapuolelle painon ja pyöräytät uudestaan. Toistat tätä niin kauan kunnes pyörättäessä pyörä pysähtyy jotenkin muutoin kuin että sama kohta on aina alimmaisena.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Omassa suskassa (dr600, siis enduro) tasapainotin, siis tarkistin painotuksen, irroittamaalla tekaa ketjun, ja jarru niin löysälle ettei koske ollenkaan, ja sitten vaan ilmassa olevaa pyörään sormella vauhtia, ja odotetaan että pysähtyy; ja siihen yläreunaan liitulla merkki. Sama toistetaan noin 10-30 kertaa, ja jos noita liitumerkkejä alkaa tulla jollekkin renkaan osalle enemmälti, niin sinne lisää painoa esim. kurapyörissä 20 g, ja sitten painepesurilla rengas puhtaaksi, ja uusiksi; ja jos merkit hajoaa ympäri rengasta, niin silloin riittää tarkkuus, ainakin minulle. eturenkaassa sama homma, ketjua ei tosin tarvi irroittaa. Ja painoksi voi laittaa auton liimarengaspainoja, toki tahtoo hävitä lervassa, mutta.... Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 25.06.2013 22:05 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
??? Jeesiä Kuopion suunnalla huomenna??? | Rompe1 | Chit-Chat | 2 | 28.10.2010 22:00 |
Sorvarin apua/tietoutta kaivattas.. | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.03.2007 22:13 |
Joulu siivous apua kaivattas. ? | kokkolanpoika | Chit-Chat | 6 | 17.12.2006 09:29 |
Nyt tarttis vähä jeesiä | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 29.02.2004 15:20 | |
unrealed 3 jeesiä | Lars | Computer Games | 0 | 08.04.2003 01:01 |