![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse puhdistin kori ja runko ensin painepesurille. Jalkeen runkon sisalla painepesuri ja putkenaukaisuletku kanssa. Ruiskuttin pari purkit tectyl ML alustasuoja sisalla. Ja harjanpudhistus jalkeen maalatin runko vasaralakka kans. Korin alusta ruiskutin alustamassa, mutta ajatellen laitan vielä kiviskunsuoja päälle. Kuitenkin voin laanata putkenaukaisuletku ja kompressori jos haluat tehdä sama. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos ei tarvi koko alustaa ottaa massasta pois niin kaikkein helpoin ja mukavin tapa on suihkutella jarrukliinerillä massat pois, ei ehkä halvin tapa mutta korostan että ehdottomasti helpoin ja mukavin ![]() Viimeksi muokannut HV : 25.06.2013 15:12 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Vanhan Opelin joskus itse suojasin, tectyliä ja öljyä sekaisin, kosanilla lämpimäksi ja ruiskulla kuivaan pohjaan.
En pessyt tms ja hyvä tuli, veti hyvin joka paikkaan ja pysyi pohjassa. Tectyyliä ei paljoakaan sekoitettu joukkoon, sitoo vaan paremmin tuon ja pysyy pohjassa. |
|
|||
|
|||
![]()
Höyryturbiiniöljy parasta alustaan , ei liukene veteen ei suolapaskaan, imeytyy ja "elää" soitappa Korjaamo Kleimola Mänttä, 0445907377 tekee suojauksia sillä edullisesti.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tässä kun jo juttua alustansuojaamisesta niin mites kun on vanha massa vielä pohjassa niin mikä olis paras uusinta käsiittely..?
Suikassa edessä uusi ruostesuojaus ja sieltä täältä hieman vanha massa halkeillut/irtoillut entisen omistajan jäljiltä. Olen poistanut irtoavia massan palasia ympäri autoa ja pohja pesty pesurilla. Mietin et josko ruiskuuttais ensin tervalla koko pohjan ja tervan hieman kuivuttua alusta massa päälle..? Hieman pinta ruostettakin kohdissa joista massa lähtenyt,mutta ilmeisesti terva vois olla hyvä pohjalle niin ei jää muhimaan ruoste alle..?
Land Rover Adventure Never Stops. Viimeksi muokannut Landrooveri : 28.06.2013 00:22 |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos vastauksista! Täytyy varmaan kokeilla itse tehdä.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Juu varmasti. Lähetän sulle yksitusviesti.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Alustan panssarointi? | Lehis | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.04.2010 11:38 |
alustan puslat | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.07.2009 22:38 |
Alustan muutos | alvari | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 01.04.2009 07:00 |
Alustan virittelyä | Duell | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.02.2009 15:15 |
Alustan virittely? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 07.01.2004 14:49 |