Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 19.06.2013, 02:40
vartiainen:n Avatar
vartiainen vartiainen ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.11.11
Sijainti: Pori
Viestit: 721
Perusasetus

Jos kyseessä on kasari tai alkuysäri Hilux niin siinä voisi olla se ahdonalaisen syötön karan kääntömahdollisuus eli samat pätee virivirit kuin noihin VW:n pumppuihin. Eli perussyöttöä lisää se aiemmin mainittu puoli kierrosta ja sitten kalvonkansi auki, muovinen rajoitinprikka pois ja sitten karan kääntöä maun mukaan ja systeemi pakettiin--->testaamaan. Toki tälläkin keinolla pitää huolehtia niistä pakopaineista/lämmöistä ja se orggisturpo onkin sitten seuraava tulppa kuten myös aiemmin mainittiin.
__________________
Tiäräksää tuanoi
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bosch VE-pumpun säätö? kippo86 Tekniikka & Jutustelu 8 18.11.2013 10:56
BOSCH VE -pumpun ajoituksen säätö solihull Tekniikka & Jutustelu 21 25.02.2013 20:59
12-HT Pumpun säätö? tkomulainen Tekniikka & Jutustelu 29 29.08.2011 20:06
Lj-70 pumpun säätö jukos Tekniikka & Jutustelu 9 11.05.2009 22:58
Pajeron diesel-pumpun ajotus-säätö? Dunkel Tekniikka & Jutustelu 2 09.05.2006 21:53


Sivu luotu: 23:07 (GMT +2).