![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mitkäs ne nuo ny sitte olikaan nii ei voi moittia, etenee helmaan asti lumella vielä ihan mukavasti ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
BF Goodrich Trac Edge. Hui miten kapeet.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Katoin samaa. Mä en laittais edes akan citikkaan noin kapeita
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ei mulla ole mitään hullun kuvitelmia puolimetrisestä hangesta, mutta 30 senttisestä tarvitsisi vielä mun mielestä kohtuudella selvitä, maavaraa kun on noin 25cm. Mutta porukka tuntuu olevan aika yksimielistä siitä että mud terrain kuvio sen olla pitää.
|
||||
|
||||
![]()
235/85 "16 on koko ja tosiaan menee hangessa pohjia myöten.. Ei se mahottoman leveäkään tassu ole aina talvella se paras
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tollasella koolla täälläkin huristellaan. Mun nakeissa on kantavuusindeksinä 120, hain kokeeksi kyseisillä nakeilla puhallushiekkaa ja hyvänä puolena oli ettei rengaspaineita tarvinut korottaa täyttämistilanteessa pelottavan koviksi. Ajan siis takaa sitä, että näissä riittää jo aika hyvin kantavuutta ja ilmatilavuutta vaikkapa Hiluxissa arkisten tehtävien suorittamiseen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Umpihanki renkaan leveytenä kuvan rengas Suomen oloihin mitä mainioin...))
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lumen plaatu taitaa olla vähän toinen Islannissa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Maastossa vierestä nähtyä, en itse ajaneena metsäkonetta, 8x8 metsä kone n 80cm leveillä " pelkillä kuviorenkailla" ei etene toivotusti lumessa ilman ketjuja ja teloja. Ketjut tulossa kokeeksi kuin 37"-12.5" renkaalle, lumessa. Sudittamalla ilman ketjuja jälki kiillottuu lumiuran pohjasta.. auton pysähtyessä ei pitoa löydy liukkaaksi muodostuneelta jäljeltä,joten lisäkitkaa on saatava. Samoilla renkailla voi sit jauhatella kesät/talvet jotain vain mietteitä... Viimeksi muokannut hunter hdj : 17.06.2013 12:13 |
|
|||
|
|||
![]()
Joo, tuolla on pakko mennä pintaa pitkin.... "pohjia" myöten hivenen ongelmallista, kun muu liikenne hoidetaan sukellusveneillä.....
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Meni 20 000 km huti.....Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No sinä pääsit sentään mielleyhtymälläsi navalle asti, vaikkakin väärälle...
|
|
|||
|
|||
![]()
Ainaskin aito track edge 7.50 on ollut soppeli omaan käyttöön umpihangessa tuhnun diisselin parina erityisesti alkutalvesta. Kevätpuolesta voisi leveämpi olla kivempi. Kettinkejä tekisi mieli kokeilla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Parhaat kumit pakkaslumisilla metsäautoteillä ja "maastossa" olleet olivat Bertan alla aikanaan "Jeep service" juurikin koossa 7.50 R16 Märällä asfaltilla sai sitten ollakkin tarkkana kytkimen kanssa, kun korput tykkäsi "hivenen" liukkauttaan jauhaa...
Nuoska sitten olikin myrkkyä. |
|
||||
|
||||
![]()
oon monta talvee ajanut hiluksilla vanhan mallin mutikoilla.
kevyt kuormaauton nastoilla pito tiellä mielestäni kohtalainen ja meni vielä n80cm umpihangessakin. tosin eihän ne ole talvirenkaat sanoohan sen järkikin. jos hyvät talvipyörät haluat niin nokian hkpl 7 tosin en tiedä saako noita renkaan kokoisena.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M/L: Kaikkien aikojen huonoimmat lumirenkaat | Ahosensetä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 24.03.2006 07:49 |