![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mulla ei oo tähän edelliseen kysymykseen muuta vastausta kuin se että omastani sipaisin runkopalkista muutama sentin yläpuolelta pois. Toki myös se poikkipalkki piti siirtää alemmas-eteenpäin. Simpukankaula lepää rungon päällä kuopassa -> simpukka laskeutui sen muutama sentin jolloin jaloilla on mielestäni tyydyttävästi tilaa. Pieni mukura piti tehdä lattialuukkuun, putket ei ole näkyvissä ohjaamossa. Jossain kuvassa se rungon monttu tais näkyä jos se ketään kiinnostaa. Ilman simpukan laskua olis ainakin mun siro 45 saapas ollut aika ahtaasti, suorastaan mahdottomasti. Joku pienempi simpukka ei kuitenkaan olisi pahitteeksi kun tota ei alemmaksi uskalla laskea. On sittenkin aika uhmakkaassa paikassa vaikkei näillä missään pahoissa paikoissa kukaan ajele...?
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Onko joku syy minkätakia näissä toteutuksissa käytetään tota FSJ:n 6.75" pitmania? Katselin tossa katalogeja ja huomasin, että el camino/chevelle käyttäis 5" pitmania, joka on sama pituus kuin volvon alkuperäinen. Tuleeko simpukasta kierrokset vastaan ja renkaat ei käänny tappiinsa vai jotain muuta ongelmaa?
Koitin käännellä molempia simpukoita lattialla laidasta laitaan ja näytti siltä, että ei pitäs olla mitään syytä miksei caminon pitman arm kelpaisi? Tällä saattais säästyä sen poikkipalkin katkaisulta ja saada se simpukka vielä sopivan alas pois tieltä. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ite modasin capricen pitmanin volvoon, kairasin vaan pallonivelen kartion toiselle puolelle. Ainakin sillä käännellessä riittää simpukan kierrokset nippanappa.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
ja mä tein astron varresta
|
|
#5
|
||||
|
||||
Simpukka
mitäs eroa noilla:
http://www.summitracing.com/parts/aaz-27-7523/overview/ tai http://www.summitracing.com/parts/aa...view/model/g25 Muuta kuin hinta? Kotona tuollainen 27-7523 simpukka paketissa, kai sellaisen voi volvoon liittää? Mittausten perusteella ainakin sopisi...
__________________
HJ45 pickup |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Varaosanumero.
|
|
#7
|
||||
|
||||
Mikä Caprice?Lainaus:
Tuo mulla oleva on jotain 5 1/2" - 5 3/4" reijän keskeltä keskelle mitattuna, mutta vaikuttaa että lyhyempikin riittäs. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Hommasin tommosen billetti 5" pitman armin ja sovittelin sitä ton G30sen boksin kanssa volvoon. Näyttäis siltä, että kääntövarat riittää ja sitä poikkipalkkia ei tarviis leikata pois ja simpukan sais kiinni runkoon mahdollisimman matalalle.
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Olikos tuota 164:n Volvon tehostajaa kukaan kokeillu??
Pääseekö jopa niin helpolla et olis ihan bolt-on homma? Käykö vielä 164:n sektorivarrella? Tai pääseekö yhtään sen helpommalla ku Chevyn G30 simpukka +muut kilkkeet yhdistelmällä? Ja vähän jääny epäselväks et joutuuko runkoo/lattiaa tai muita osia karsiin jos tota G30:stä simpukkaa ajattelis? |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Omasta otettiin runkopalkista pikku pala pois et sai simpukan riittävän alas, pois jalkatiloista.
Poikkipalkkia piti siirtää pitmanin eestä pois.
__________________
Emmie tiiä |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Volvoon turbodiisseli | moggirange | Maasturiprojektit | 11 | 04.02.2012 21:47 |
| Volvoon levyjarrut | 6x6 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.06.2008 21:30 |
| Kärjetönsytytys volvoon | ToHo | Linkit | 2 | 20.09.2007 12:34 |
| VOLVOON renkat ??? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.04.2006 22:22 | |
| Kahlaussarja volvoon | A45 | O/M/V Muut | 0 | 04.07.2005 12:05 |