Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.06.2013, 19:29
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

ei kait se voi alkaa jumii vaikka kuinka kirrais pultit kii?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.06.2013, 19:44
itikka itikka ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 07.06.11
Sijainti: länsi-suomi
Viestit: 24
Perusasetus

niin minäkin ajattelin ja tarkistin ainaskin viisi kertaa laakereiden merkinnät...
Ei ymmärrä... Kyseessä on kylläkin tarvikelaakerit, mutta saman merkkiset kuin alkuperäiset oli ja kaikki samat merkinnät.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.06.2013, 19:48
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Ettei olis pukit menny sekasin. Eli onko varmasti kaikki samaa paria ?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.06.2013, 19:52
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Oltzi on oikeassa, pulttien momentti ei vaikuta laakeri välyksiin.

Jumittaako kaikki kanget, vai vaan yksi? Olet tietysti tarkastanut, ettei laakeri liuskojen ja kangen välissä ole mitään. Ei lastuja, ei kynsiloveen tullutta pärsää yms. Eikä edes öljyä.

Onko vanhat laakerit päässeet pyörähtämään kangessa?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.06.2013, 19:57
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Patrollistakii meni kone niin tiukaks ettei kampuranpäästä jaksanu avaimella pyörittää.. Mut niin vaan startilla lähti pyörii ja hörähti käymään.. Tiiä sitte noista tojotista..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.06.2013, 20:05
itikka itikka ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 07.06.11
Sijainti: länsi-suomi
Viestit: 24
Perusasetus

Pukit on kyllä kaikki järjestyksessä ja oikein päin. Kaikki on merkitty. Otin tänään kolme kertaa kiertokanget auki ja aina sama tulos. En omista edes mikrometriruuvia, että vois tarkistaa laakerit. Ja kaikki kiertokanget jumittaa yhtä paljon.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.06.2013, 20:09
itikka itikka ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 07.06.11
Sijainti: länsi-suomi
Viestit: 24
Perusasetus

Hetki.... siis ei öljyä? Eikös laakerit pidä voidella puhtaalla öljyllä ennen asennusta?
Perskules olenko saanut väärää tietoa...?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.06.2013, 20:24
kany:n Avatar
kany kany ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Pitää se kaulaa vasten tuleva laakeripinta voidella mutta ei laiteta laakerin takapuolelle pukin ja liuskan väliin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyota 2L2 kannen kiristysmomentti ym. suddendeath Tekniikka & Jutustelu 3 02.07.2012 20:17
6-pulttisen pyöränmutterin kiristysmomentti? Paavo Tekniikka & Jutustelu 11 12.10.2009 12:18
M-B GD300 -81 Jakolaatikko kiristysmomentti? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 15.05.2009 20:32
Kannenpulttien kiristysmomentti Setä Tekniikka & Jutustelu 11 04.04.2005 14:58
LJ:n hehkujen kiristysmomentti Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 6 01.12.2004 15:17


Sivu luotu: 14:46 (GMT +2).