![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
__________________
Käsittele kaikkia stressaavia tilanteita kuin koira. Jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä, kuse sen päälle ja kävele tiehesi. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mikäs linjurikori on kyseessä? On nimittäin noita laseja joitakin yhdestä puretusta torimyyntiautosta. Taisi olla Kutter 9 ja olikohan matala...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mese 608 lpo -71 autokorin tekemä. vinot lasit sivuilla plus kuskilla suora avautuva puolikas.
__________________
Jeep ISORY |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Meidän Kutter Scaniassa oli kans ikkuna huurussa,,,kunigasidea oli rikkoa sisempi ikkuna. Oli muuten lujaa lasia, sitä mokutettiin ensin sillä "riko lasi" pikkuvasaralla, ei muuten hajoa! Oikealla vasarallakaan ei hajonnu ku vasta todella rankalla iskulla sillä seurauksella että molemmat lasit murusina sisällä ja pihalla!
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jaah, no tuommoseen voi löytyä ne ovilasit tarvittaessa.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo, ne reiät on just sen takia. Jyvät pysyy listan sisällä mutta kosteus mahtuu rei'istä. Niitten pelkkien jyvien vaihto vois ehkä onnistua nikkaroimalla. Eli lasi käteen, kaapii kittiin reiän ja tekee alumiinilistaan takapuolelle reiän ja sitä kautta. Ei oo koskaan kokeiltu kun purkaminen on ainoa keino saada samalla putsattua lasi välistä ja muutenkin varmempi tehdä kerralla kuntoon. Ei kukaan maksa tommosen kokeilusta. Ja se jäljelle jäävä kitti on vieläkin yhtä vanhaa ja irtoaa kumminkin kohta. Jostain irronneesta kohdasta tai halkeamasta se kosteus yleensä sinne väliin meneekin. Tuosta karkaistusta vielä. Se on lasilla eri juttu kuin metalleilla. Lasin karkaisussa pintaan muodostetaan pintajännitys puristussuuntaan ja se tekee lujuuden. Lasi kun kestää puristusta vitusti mutta vain vähän vetoa. Karkaistua lasia voi työstää vähän reunoista hiomatyökaluilla mutta sekin varauksella. Yhtään keskemmältä työstö on yhtä kuin poks.
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty tupla | Jari | O/M/V Muut | 0 | 03.01.2012 00:49 |
tavaraa turku-kajaani välistä | stemey | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.01.2011 17:13 |
Ostetaan ostetaan 235/75r15 ja 31/10,5r15 välistä olevia renkaita!! | jonza | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 25.05.2010 20:40 |
Lasien irroitus? | jambo72 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.11.2004 11:28 |
Lasien tummennus | kottero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.11.2004 10:34 |