![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Isceon 49 on mennyttä aikaa. Nykyään pannaan 49plus eli R-437A. R-12 saa laittaa enää pimeessä navetan takana ja jos tuulee ekokemille päin. ![]() 49plussaa oon laittanut 12 tilalle ja hyvin potkii. Ei tarvii vaihtaa öljyjä, pestä putkia eikä uusia muutakaan ylimääräistä, ellei oo rikki. Jos sen lauhduttimen vaihdat niin hommaa samalla uusi kuivain. Kuivain menee sudeks aika nopeesti eli se kannattaa laittaa vasta kun on tyhjiöinti ja täyttö käsillä. Noitten osien mukana lähtee vähän öljyä eli ehkä loraus uutta lisäksi. Jos siellä koneessa on vielä vanhaa ainetta niin sehän tarttee sitten ottaa talteen tai tulee otsooniin reikä, tallis muuttuu kasvihuoneeks ja joudut tyrmään. Puhtaalle 134:lle muuttamista en lähtis edes miettimään. Ja kyllä minä ainakin merkkaan tarralla jos aine on vaihdettu. Ja uuden aineen määrän kanssa.
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Tässä vaiheessa jo kiitokset nopeista monipuolisista vastauksista ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tarrojen kanssa on se vaikeus, että ei kaikki tukkurit edes niitä myy, omankin huoltolaitteen myyjä tykkäs ehdotuksesta kun ehdotin tarroja, laittoivat harkintaan, tekevätkö...
__________________
Killing time is not murder |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei mullakaan mitään ostettuja tarroja ole. Tarrakirjoittimella vaan. Tärkeintä, että tiedot on edes jollain lapulla.
Enkä edes tee millään automaattimööpelillä näitä vaan ihan normi kylmätyökaluilla.
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jaa kirjottimella, miten sellaisessa tekstit säilyy?? Mimmonen kirjoitin??
__________________
Killing time is not murder |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Veikkaan että Dymolla.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa kuva huoltoliittimien eroista:
![]() Jos systeemi on muutettu R12 -> R134a niin todennäkoisesti noiden orkkisten päälle on ruuvattu adapterinipat. Jotkut on ihan onnistuneesti hoitanu homman noilla adaptereilla, mutta monesti järjestelmä on talven jäljiltä tyhjä, koska molekyylitasolla R134a on pienempää tavaraa ja tulee vanhoista letkuista läpi (ja just hokasin et Jamant tän molekyyli asian jo kertoi ![]()
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 29.05.2013 17:16 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty ilmastoinnin kompura GM 6.5td ja suutinputket | tare | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.12.2011 08:05 |
Myyty Käyttö ja huolto-ohjeita, esitteitä. | khonkonen | O/M/V Muut | 6 | 29.07.2009 22:09 |
Myyty Land Roverin huolto- ja korjauskäsikirja | Team Lypsikki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 29.07.2009 08:38 |
M: 4wd -89 Hiluxin etu ja takaperä(hintä päivitys) | Hharri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 31.07.2006 15:26 |
Offailu- ja huolto-opas " Offailun ABC " ? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.01.2005 17:51 |