![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Mulla makaa pöydällä vähän käytetty (omalla tavallaan toimiva) Xcover jouten... Osta pois, vaikka varaosiksi! ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Osaiskos joku viisaampi kertoo miksei tää xcoveri päästä minuu netissä muualle ku offipalstalle?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut AlluK : 04.09.2013 09:53 |
|
||||
|
||||
![]()
Niin on joo
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Puhelin ollut pari kuukautta käsissä. Ja nyt tullut jo ensimmäiset ongelmat eteen... Ei välillä pysty vastaamaan edes puheluihin. Muuten ollut ihan ok.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vielä löysit vanhaa mallia? Eli ei Xcover II? Jos näin, totu siihen...
|
||||
|
||||
![]()
Mitä kokemuksia tuosta 2:versiosta? Kannattaako hommata, vai onko samaa kuraa? Vai oisko Galaxy active parempi tapaus?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on ollu tuo kakkonen käsissä nyt pari kuukautta ei vielä ainuttakaan ongelmaa kop kop kop (koputtaa puuta) Esim obd bluetooth toimii heti eikä viidestoista päivä niinkuin vänhassa. Ei sitten tiedä tulisko jotain ongelmia jos kaikki päivitykset ottais mitä tarjoo kun itte jätän päivittämättä ne ohjelmat mitä en käytä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Samsung galaxy X-cover / Kysymys | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 6 | 20.07.2012 14:11 |
Myydään Samsung Galaxy S2 | Zori | O/M/V Muut | 0 | 29.05.2012 10:23 |
Myyty Bestop Deck Cover Wrangleriin tai CJ.n | timmy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 06.03.2012 19:10 |
Myyty Samsung Jet S8000 | landy | O/M/V Muut | 3 | 20.12.2009 22:12 |
O: Tonneau-cover Suzukiin | Norrena | O/M/V Muut | 3 | 31.07.2004 16:50 |