![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Joo siis roottaushan on vaan se murtautuminen puhelimeen, jonka jälkeen sinne saa laitettua ohjelmia joilla voi tuhota jopa koko puhelimen käyttökelvottomaksi. Näin selkokielellä. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
X-cover on ensimmäinen puhelin joka on kestänyt vuoden mun käytössä ongelmitta ...Ei ole näytönsuojaa taikka minkäänmoista suojapussia tai hipohipokoteloo !
Pudonnut kerran 6 metristä maahan ja kerran taskusta ku menin fillarilla töihin ...maalit lähti kulmista , ei vaikutusta toimintaan. Rälläkänputukaan ei vielä oo tukkunut kaijuttimia tai mikrofonia ... Mulla käytössä siis pelkkänä p-u-h-e-l-i-m-e-n-a , ei oo nettiä taikka muitakaan hömpötyksiä ![]() Sähköpostit luetaan oikeelta tietokoneelta samoin täällä roikkuminen ... ![]() Valikot vähän erilaiset Nokiaan tottuneelle , mutta muutopin hyvä luuri ! Ostaisin uudestaan jos tarttis ! |
|
||||
|
||||
![]()
Minulla halkes näyttö laidasta laitaan melkein vuoden käytön jälkeen. Mutta lähti takuu huoltoon ja tänään sain uuden laitteen kouraan... vaikka nyt olikin valmistus vika niin minusta hyvin toimittu kun sain näin nopeasti ja entistä ehomman laitteen...
|
||||
|
||||
![]()
Mulla hajos reilu viikko sitten kyseisestä vempeleestä näytön lasi kun kaaduin jäällä ja puhelin perstaskussa. Toimii muuten mutta näpelöinnistä tulee sormeen haavoja. Tilalle ostin satkun nokia (p)ashan, turha laittaa jatkossakaan kahtasataa ekua iskunkestävään puhelimeen jos se ei iskua kestä.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ei, oli tuo jo parisen vuota vanha ja "maailmaa nähnyt".
|
||||
|
||||
![]()
Onko ideoita, kun mulla käytössä bluetooth handsfree ja koputus ei kuulu ollenkaan kuulokkeesta. Palautin luuriin alkuperäisasetukset ja koputus toimis päivän, mutta sen jälkeen taas hävis. Puhelimen kaiuttimessa kyllä koputtaa, mutta ei korvanapis.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
en tiedä kiinnostiko kellään mutta tulipahan purettua näppäilyn vimmaa!!!
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Samsung galaxy X-cover / Kysymys | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 6 | 20.07.2012 14:11 |
Myydään Samsung Galaxy S2 | Zori | O/M/V Muut | 0 | 29.05.2012 10:23 |
Myyty Bestop Deck Cover Wrangleriin tai CJ.n | timmy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 06.03.2012 19:10 |
Myyty Samsung Jet S8000 | landy | O/M/V Muut | 3 | 20.12.2009 22:12 |
O: Tonneau-cover Suzukiin | Norrena | O/M/V Muut | 3 | 31.07.2004 16:50 |