![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ensiks ilmat pois suodattimesta ja syöttöpumpun ylänurkan ruuvista.
Pakkosyöttö löytyy sammutusvivusta toiseen suuntaan. Yleensä sammutusvivusta vetämällä, että oiskohan se sitte taaksepäin. Voi sitä ainakin kaasu auki käynnistellä. Jos on yhtään pidempään seissyt, ni vois olla syöttöpumpun säätötanko/ elementit jumissa. Ota pumpun kylestä luukku auki ja kokeilen liikkuuko säätötanko ja pyörähteleekö elementtien systeemit kevyesti. Jos ei liiku, sitte liikutat niitä pihdeillä/ meisselillä jänkäämällä. Niistä klemmarin tyyppisistä osista saa mukavasti pienillä knipexillä kiinni. Ja vaihda syöttöpumppun öljyt. Eiköhän se siitä virkoa. Niin ja se ylimääräinen letkun lähtö on alipainelähtö jarrutehostajalle. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Fiat NC-50 | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.05.2010 04:52 |
Ostetaan Fiat nc 50 turbo pakosarja | psychobilly | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.01.2010 12:58 |
Myyty Fiat 50 NC -moottori, Jeepistä... | Jeep-Ukko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.09.2009 21:46 |
Diesel tietäjät (fiat nc 50) | ozi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 10.09.2005 17:38 |
Italian kone nykii (NC 50 fiat) | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.06.2005 17:15 |