Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.05.2013, 17:50
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Kyllä mää lähen, mutta ei tää vielä oo kunnolla ajelukunnossa! Kävin sen verran tänään ulkoiluttaan että sorsalammella käväsin.. Eilen paikattu sisukumi rupes taas vuotaan.....

Niin ja tosiaan, aikamoinen vaikutus oli sillä pumpun jousen vaihdolla! Repii ihan eri malliin! Silti tulee välillä joku konna puutuminen! Ku lähtee paikaltaan kiihdyttään ja vetää vaihteet "loppuun" asti niin kolmoselle tai neloselle vaihtaessa puutuu ja menee jonku aikaa että herää ja lähtee vetään kunnolla... Jumiiko siivet auki asentoon? Vaikka ne on just putsattu..
Minkäslaisen jousen laitoit,ja oliko millainen homma? Tarvis varmaan itellekkin vaihtaa moinen jousi niin osais vähän hahmottaa että mistä ja millaisen jousen hakee ja paljonko urakkaan varaa kaljaa

__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.05.2013, 22:02
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Minkäslaisen jousen laitoit,ja oliko millainen homma? Tarvis varmaan itellekkin vaihtaa moinen jousi niin osais vähän hahmottaa että mistä ja millaisen jousen hakee ja paljonko urakkaan varaa kaljaa
Hoho voin tulla vaikka völjyyn! Ei se oo ku 10min homma! Tuo mun jousi on liian jäsy, ei kuulema oo kierrosten rajoitinta enää ollenkaan en oo kierrättäny kovin ylös eli en oo koittanu mutta voin antaa vakio jousen mitat niin voit rueta uutta hommaan. Tuon oman ostin oulun jousi ja ruuvipalvelusta tjsp, ja niillä ei ollu oikeen muita ku noita liian jäsyjä! Eipähän ainakaan leikkaa syöttöä ja toimii kyllä kun tuntee oman vehkeensä eikait noita nyt oo tarkotuskaan hirveesti kierrättää?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.05.2013, 22:59
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Hoho voin tulla vaikka völjyyn! Ei se oo ku 10min homma! Tuo mun jousi on liian jäsy, ei kuulema oo kierrosten rajoitinta enää ollenkaan en oo kierrättäny kovin ylös eli en oo koittanu mutta voin antaa vakio jousen mitat niin voit rueta uutta hommaan. Tuon oman ostin oulun jousi ja ruuvipalvelusta tjsp, ja niillä ei ollu oikeen muita ku noita liian jäsyjä! Eipähän ainakaan leikkaa syöttöä ja toimii kyllä kun tuntee oman vehkeensä eikait noita nyt oo tarkotuskaan hirveesti kierrättää?

Mites jos rekan nopeus rajoitinta askartelisi kierrosten perusteella syöttöä katkovaksi?

Käsittääkseni niitä on sellaisa rasioita mitä näihin ulkomailta tuotuihin paku-kuormureihin laitetaan kun K-A katsastetaan.
Nopeus anturilta määrätty määrä volttia/vastaavaa niin katkaisee yhteyden sammuttimeen.
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.05.2013, 10:15
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Mites jos rekan nopeus rajoitinta askartelisi kierrosten perusteella syöttöä katkovaksi?

Käsittääkseni niitä on sellaisa rasioita mitä näihin ulkomailta tuotuihin paku-kuormureihin laitetaan kun K-A katsastetaan.
Nopeus anturilta määrätty määrä volttia/vastaavaa niin katkaisee yhteyden sammuttimeen.
me tuohon rajotinta yks päivä jo suunniteltiinki! Tuommosesta boxista ku joku vaan enemmän tietäs niin ois hyvä, ei tarvis rueta ite suunnitteeleen sitäki
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.05.2013, 10:29
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
me tuohon rajotinta yks päivä jo suunniteltiinki! Tuommosesta boxista ku joku vaan enemmän tietäs niin ois hyvä, ei tarvis rueta ite suunnitteeleen sitäki

En tiedä, mutta eihän se kovin monimutkainen olisi tehdäkkään.

Se hankalin eli
Jokin anturi tai kytkin joka antaa virtaa jännitteen ollessa määrättyä erilainen miten sitten tunnistaakaan.
Ja sitten
Vaihtava rele joka kytkee virran sammuttimelta valolle et rajoitin on päällä.




Heppistä onkos muuten dieseleihin rundaria jossa vaihtovalo?
Sen säätää rajoitettaviin kierroksiin ja lampuntilalle rele joka katkaisee sammutimen virran.
Jos jopa kaksi valoinen rundari niin keltainen 500rpm ennen punaista joka katkaisee syötön.
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.05.2013, 16:21
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Laiskan miehen versio on vaan rajottaa kaasuvivun liikettä pumpun päällä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.05.2013, 16:43
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Laiskan miehen versio on vaan rajottaa kaasuvivun liikettä pumpun päällä.

Ja tyhmän..

Orkksi jousella toimi, mutta kun jousen jäykkyyttä lisätään niin menee suhde jouysen ja governorin välillä. keskipakosäätimen puntit liian kepeät eivätkä jaksa enää tuupata syöttöä nollille ja näin voittaa jousivakiota kun haluttu kierros saavutetaan.. Joutuu suhteettoman paljon ruuvaamaan max kierroksia kiinni rajoitinta jolloin menee se kaikki hyöty(Ei täysikaasua koskaan) eikä pumppu toimi edes niin hyvin kuin alkuperäisenä. Vastapainoja pitäs saada painavempia ja inan löysempi jousi niin olis jotain mahdollisuuksia saada säädettyä.

Omassa alkoi edellisellä koneella menemään rajoitin pääle enemmän ja enemmän kun mutteri ollu löysällä. hissukseen meni tehottomammaksi ja en kiinnittänyt huomiota ennenkuin konepellin alla kykkiessä silmiin sattui vajaa kaasuliike. Oli taas hymyssä pitelemistä kun auto jaksoi kulkea kuten pitää
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitsubishi "Napero" Dectane Maasturiprojektit 204 28.10.2012 11:35
Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 04.04.2009 18:06
Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" REKISTERÖIMÄTÖN O/M/V Ajoneuvot 2 14.12.2008 21:25
Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 08.07.2008 22:17


Sivu luotu: 11:19 (GMT +2).