![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mites jos rekan nopeus rajoitinta askartelisi kierrosten perusteella syöttöä katkovaksi? Käsittääkseni niitä on sellaisa rasioita mitä näihin ulkomailta tuotuihin paku-kuormureihin laitetaan kun K-A katsastetaan. Nopeus anturilta määrätty määrä volttia/vastaavaa niin katkaisee yhteyden sammuttimeen.
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
En tiedä, mutta eihän se kovin monimutkainen olisi tehdäkkään. Se hankalin eli Jokin anturi tai kytkin joka antaa virtaa jännitteen ollessa määrättyä erilainen miten sitten tunnistaakaan. Ja sitten Vaihtava rele joka kytkee virran sammuttimelta valolle et rajoitin on päällä. Heppistä onkos muuten dieseleihin rundaria jossa vaihtovalo? Sen säätää rajoitettaviin kierroksiin ja lampuntilalle rele joka katkaisee sammutimen virran. ![]() Jos jopa kaksi valoinen rundari niin keltainen 500rpm ennen punaista joka katkaisee syötön.
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Laiskan miehen versio on vaan rajottaa kaasuvivun liikettä pumpun päällä.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja tyhmän.. Orkksi jousella toimi, mutta kun jousen jäykkyyttä lisätään niin menee suhde jouysen ja governorin välillä. keskipakosäätimen puntit liian kepeät eivätkä jaksa enää tuupata syöttöä nollille ja näin voittaa jousivakiota kun haluttu kierros saavutetaan.. Joutuu suhteettoman paljon ruuvaamaan max kierroksia kiinni rajoitinta jolloin menee se kaikki hyöty(Ei täysikaasua koskaan) eikä pumppu toimi edes niin hyvin kuin alkuperäisenä. Vastapainoja pitäs saada painavempia ja inan löysempi jousi niin olis jotain mahdollisuuksia saada säädettyä. Omassa alkoi edellisellä koneella menemään rajoitin pääle enemmän ja enemmän kun mutteri ollu löysällä. hissukseen meni tehottomammaksi ja en kiinnittänyt huomiota ennenkuin konepellin alla kykkiessä silmiin sattui vajaa kaasuliike. Oli taas hymyssä pitelemistä kun auto jaksoi kulkea kuten pitää
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitsubishi "Napero" | Dectane | Maasturiprojektit | 204 | 28.10.2012 11:35 |
Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.04.2009 18:06 |
Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | REKISTERÖIMÄTÖN | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.12.2008 21:25 |
Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.07.2008 22:17 |