![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Varsinaista kokemusta ei asiasta ole, mutta 7.3 natikka on tossa omassa F450:sessä ja turbo odottaa asennusta hyllyssä. Isot pojat amerikassa sanoo että alle kilon ahdot menee vakio moottorissa huoletta. Ford käytti 93-94 jälkiasennusturboa lisävarusteena, ennen PowerStrokea. Alunperin näissä turbo on ilman cooleria imusarjan takaosan päällä moottoritilan kuumimassa paikassa. Itse meinasin käyttää orkkista vas.pakosarjaa ja tehdä oikean pakosarjan itse, ja laittaa turbo oikeaan etunurkkaan polttoainesuodattimen tilalle (GM 6.5L tyylin! -hyi!). Down pipe pyöräkotelon kautta taaksepäin. Siitä on helppo vetää putket coolerin kautta imusarjaan ja solmulla on viileät oltavat moottorin etupäässä.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
dieselin hinta! | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 5 | 29.03.2010 15:40 |
dieselin kierrokset! | battis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.05.2006 20:36 |
Dieselin hinnoista | pee | Chit-Chat | 122 | 04.10.2005 13:25 |
Dieselin pakoputkisto | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 16.05.2005 18:31 |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |