Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 21.05.2013, 19:23
-Pete- -Pete- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.09
Sijainti: Sorakuoppa
Viestit: 30
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rölli Näytä viesti
Ja ainakin mulla lukitsee ensin kuskin puolen pyörän ja alkaa vasta sitten jarruttaa hantin puolta. Tiedä sitten kuuluuko sen noin olla... inssi pyöritteli päätään leimalla ja lopulta antoi leiman vaikka viisarit ei tasatahtiin noussukkaan. Ensin pomppas toinen tappiin ja sit vasta kahvasta lisää vetämällä toinen seuras perässä niin et lopulta molemmat näytti kyllä samaa lukemaa.
Juu, tuo korjaantuu WD40:llä, taka-akselissa olevaa jakajaa kun vähän rasvailee ja herkistelee niin alkaa toimiin tasaisemmin molemmin puolin, yleensä jumissa.

Se mystinen reikä jäi vielä hukkaan? Oliko se akselin vai renkaan puolella? Paljonko sitä kärsii kiriä? Renkaan irroituksen jälkeen löyty reikä (renkaan pultin vierestä) ja joissakin asennoissa näky kiristysmekaniikan jousia ym. mitään säädettävää en silmiini saanut?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kzj 95 rengaskoko?? KZJ-95 Tekniikka & Jutustelu 15 18.07.2018 22:00
Myydään kzj-95 cruiserin astinlaudat Rölli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 15.03.2018 14:38
Myydään Land Cruiser Kzj-95 onsekone O/M/V Ajoneuvot 1 28.10.2010 17:11
kzj-95 alkuperäinen korkeus? Rölli Tekniikka & Jutustelu 3 16.09.2010 20:54
KZJ 95 ja korotus? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 13 11.02.2010 13:34


Sivu luotu: 23:50 (GMT +2).