![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
mutta polttoaine puolella vika on, tiiä sitten onko tuo pumppu riittämätön kampe ku kuulostaa että ei jaksa imiä tankista tavaraa.. noh vaihtais pa suotimen ja kokkeilis uuestaan. Onko porukka vetäny näihin molemmille kaasareille omaa pa linjaa? aikalailla samanlainen pumppu.. http://www.mstone.fi/tuotteet.html?id=92/582 en sitten tiiä että pitääkö imuputkea tankinpäästä vieläki laitaa pienemmäksi.. EDIT: Mites ne ärskeleen turvavaahot siellä tankissa?!? repiikö poies vai antaako olla?+
__________________
_______________________________________________ ei sole este son hiaste! |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.ebay.co.uk/itm/RANGE-ROVE...-/280663411764 Tuo nykyinenkin riitti hyvin. ( jos minun jäljiltä) Paluupuolella on orkkiksena kuristin, että ehtii pensa pysähtyä kaasareilla ( riittävä paine), en muista oliko siinä venetankissa, mutta sillä en paljoa ehtinyt ajellakkaan. Vaihdoit kai jonkin turvatankin siihen. (uus orkkis tankki paddockilta noin 200 kotiin kannettuna anturin kera.)
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Onko sulla polttoainesuodatin imu vai painepuolella pumppua? Vai ihan orggissuodatin käytössä? Itsellä ainakin aiheutti imupuolella ollut suodatin kakun puuttumista, toinen mikä sitä teki oli liian ahdas pa-linja. 8mm putkella kyllä virtaa hyvästi.
Kahta pumppuakin on kokeiltu, mutta se kaatu sitten siihen, että kakkua tulee aikaslailla liikaa ja paluupuoli on ahdas -> liikaa painetta linjaan -> ei hyvä. Mutta kun filtteri on puhdas ja tulolinja sitä 8mm putkea niin käytännössä ei pitäis kyllä olla ongelmia riittävyydessä. (Mulla käytössä motonetin 25e yleispumppu) Heh.. Kannattaa sitten kattoa kun nuita letkuja ja pumppuja kovin vaihtelee ettei pääse kovin paskaa sinne kaasareihin (Itsellä pääsi ja noh, seuraukset ei ollu kivoja) Jos meinaat 24spl vetarit laittaa, niin laita samalla ashcroftin air lockerit, maksaa loppuunsa vaan sen noin 500e kipale. Eikös nuista 24spl vakioperistäkin joudu maksamaan jo sen vajaa pari sataa kappaleelta? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
tais vikaki löytyä..
vissiin net vaahot teheny huonoa sielä tankissa. Puhalsin paine ilimalla linjan puhtaaksi, pelasi taas jonku aikaa hyvin ja sitte alko pumppu nakuttaan eikä puske ees filtteriä täyteen ![]() Pitää vielä kokeilla pestä tuo tankki ja vaihtaa pensat. Mistäkhän sais tankin ja pumpun välliin jonku karkian suodattimen? Sitte sytkähommista. Onko porukalla ollu vastaavaa ongelmaa, että ku ennakot ois suurinpiirtein kohillaan että pelaa hyvin joka kierrosalueella niin tyhyjäkäynti jää reilusti yläkanttiin
__________________
_______________________________________________ ei sole este son hiaste! |