![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
No 0.5 vois olla semmonen ehoton käytännön maksimi, tulee kivasti lisää kulkua sillä jo..
Minä revin 148heppaa SD23:sesta mutta eipä se kestänytkään ku 1500~2000 kilometriä kerrallaan.. Yleensä pamahti pahvi kertapolkasulla nollasta sataan kun laitto yli 1.2 ahtoja tms.. Oli välläriä ja isompaa välläriä, liimattua terästiivistettä ja liimaamatonta. Monikerrostakin kokeiltiin mutta ei, aina sama stoori ja 3 eri lohkoa teki saman... Monesti piti kokeilla ennenku usko ![]() Tässä muuten kuva "korjauksesta" millä ajelin pari kk töihin kun ei jaksanu enää ties kuinka monennettako kansipahvia vaihtaa ![]() Näkyy myös Cabstarin 3 rivinen iso syyläri, senkään puolesta ei pitäny olla lämpöongelmia.. Sai se vekotin sikaakin, yleensä aina sen jälkeen kun taas särky jotain https://www.youtube.com/watch?v=JoHYNpkj-LM Ei se mikää häävi aihio kyllä ollu https://www.youtube.com/watch?v=Fqj6BS8R93w Tuossa 0.7 bar veto sillon kun oli kaikki pytyt käytössä ja asiallinen syöttö, olis pitäny jäähä tuohon ![]() https://www.youtube.com/watch?v=m4gfd19dCNg Herkästi otti kyllä jengaa ku oli kunnossa, tuosta kai sen parhaiten kuulee.. Keulalla mikä lie patenttivälijäähdytin tuolloin https://www.youtube.com/watch?v=4IIB0EWbWNM Viimeksi muokannut Lerssinen : 16.05.2013 23:37 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |