Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja G-69
tää taitaa olla kaasari kone, koita säätää tyhjä käynnin seoksia. voi ollla että käy liian laihalla eikä kestä yhtää ylimääristä kuormaa tyhjä käynnillä.
voit myös säätää orbista paineita alaspäin(rattiputken alla oleva kuusio tulppa jonka alla painenen säätö ruuvi) ettei pumppu veisi liika tehoa koneelta,
tietysti vaikuttaa heti ohjaus voimaan minkä taas saisi korjattua isommalla sylinterillä.
|
Ruiskukone on tuossa mun keksinnössä

. Sytkä kyllä saattaa olla jonkin verran pielessä. Pitää laittaa kohdalleen ja kokeilla.
Ongelmana ohjauksessa oli öljyn kuumeneminen ja siitä johtuva ohjauksen puutuminen. Öljyt lämpesivät melkein kiehuvaksi asti. Laitoin väliin lauhduttimen ja parempaa öljyä. Nyt se tuntuu toimivan, eikä ainakaan lämpeä kovinkaan kuumaksi. Jotenkin se silti tuntuu tehottomalta ja puutuu toisinaan...

Ongelmana on edelleen pumpun hihnapyörän kovaääninen värinä. Hihna ei vingu, vaan värisee ratista kääntäessä.
Pitää koittaa säätää orbia. Voiko siinä tehdä jotain peruuttamatonta, kuten esimerkiksi rikkoa sen, niin kuin mulla on yleensä tapana vähän kaikissa hommissa

?