Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.05.2013, 04:48
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Ja noista sauvoista suosiolla sinne kannattaa laittaa calmini sauvat jos haluaa tiukkailla, kingin vakiot ei tuppa kuulemma kauan tiukattuna kestämään, tosin sanoohan sen järkikin kun torppaa sauvat tappiin niin ei siellä paljon sauva pääse elämään kun tukivarret rajottaa jo valmiiksi ulos joustoa niin silloin sauvahan on kokoajan jännityksessä, kun sitä tiukataan niin jännitys kasvaa ja sauvat varmaan on sen parisen kymmentä vuotta siellä nökötellyt niin loppujen lopuksi poikkeaa, ei kovin työläs ole ottaa sauvaa poijes sauvan pultit vaan auki ja tietysti keula ilmassa ja poikkipalkki pois niin pitäs olla sauvat kädessä jos ei ole päässyt ruosteeseen kovasti, näin itsellä.

Mitenkäs muuten kun tuota pers vinssiä tuoss ajattelin laittaa kun joka kerta kun jumissa on niin takana on lähin puu ja edessä 100m päässä, niin joutaako yhen akuista siirtelemään lavalle vai antaako olla vaan kone huoneessa? Lähinnä tuota virta hävikkiä tarkoitin tuolla kaapelin pituudella jos sen pellin alle vetäsee? Kun kabiinissa olisi valmiina jo 45mm virta johto ja jako blocki josta saisi virran suoraan akulle,


Viimeksi muokannut Kettu_ : 13.05.2013 04:52
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.05.2013, 21:12
Datsuni:n Avatar
Datsuni Datsuni ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.10.12
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 16
Perusasetus

datsuni


kertokaas mulle että onko noi korotussarjat sopivia 83vm datsunin pickuppii`? ku ilmottavat kaikkii 86 vuodesta eteenpäin sopivuuden.. rupee olee keulakohta pohjaanlyönti kumeissa ku on nii väsyneet sauvat..
__________________
--------------------------------------------------------------------

datsuni pickup vm83 (käyttis&harrastepeli)
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.05.2013, 20:47
NiFa1 NiFa1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.04.13
Sijainti: Lumijoki, Suomi
Viestit: 235
Perusasetus

Kestääkö tuo SD25 kone jos laittaa siihen Garretin muuttuvasiipisen semmoisilla about 0,5-0,8 paineilla?

Mistä laukoo ensimmäisenä, jos laukeaa?
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.05.2013, 21:44
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NiFa1 Näytä viesti
Kestääkö tuo SD25 kone jos laittaa siihen Garretin muuttuvasiipisen semmoisilla about 0,5-0,8 paineilla?

Mistä laukoo ensimmäisenä, jos laukeaa?
eikö tästä ollu jo aikasemmin puhetta, heikko paikka löytyy tulipellin päädystä kannesta, ruikkaa nesteet palotilaan,polttaa kannen tiivisteen ja niin pois päin. Lerssisellä on kokemusta vaikka muille jakaa tästä kyseisestä asiasta..

jos turbotusta halajat niin TD25 kone keulille ja sitte mutkaa kylkeen.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.05.2013, 22:10
NiFa1 NiFa1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.04.13
Sijainti: Lumijoki, Suomi
Viestit: 235
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
eikö tästä ollu jo aikasemmin puhetta, heikko paikka löytyy tulipellin päädystä kannesta, ruikkaa nesteet palotilaan,polttaa kannen tiivisteen ja niin pois päin. Lerssisellä on kokemusta vaikka muille jakaa tästä kyseisestä asiasta..

jos turbotusta halajat niin TD25 kone keulille ja sitte mutkaa kylkeen.
Eikö Lerssisellä ollut vähä isommat ahdot? Ainaki mitä katsoin Utubesta

http://www.youtube.com/watch?v=C644T...khVKg&index=80

http://www.youtube.com/watch?v=HCwaY...hVKg&index=129
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.05.2013, 09:14
zille2.5 zille2.5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 164
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NiFa1 Näytä viesti
Kestääkö tuo SD25 kone jos laittaa siihen Garretin muuttuvasiipisen semmoisilla about 0,5-0,8 paineilla?
Eiköhän tuolle SD:lle uskalla tuon 0,5 bar antaa, mikäli kone nyt on minkäänlaisessa peruskunnossa. Moottori kiittää välijäähystä ja avarammasta pakoputkesta.
En tiedä kenenkä entinen ajokki omasta pihasta löytyy, mutta tekniikka tähänkin on vaihdettu SD -> TD ja turbotuksesta löytyy historiaa
__________________
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
King -87 4X4 TDIC

Rengastyöt Seinäjoella
zeck.fi
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.05.2013, 23:08
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Kaipa se sd tuon 0.5 kestää, ja kyllähän noita sd turboja oli tuossa talven aikana myynnissä useampikin mutta jokaisesta oli joko loota tai kansi vikoja, kun tuo kc laatikkohan ei ole tehty mihinkään älyttömään revitykseen, mutta kaikkeenhan vaikuttaa huollot,
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.05.2013, 23:17
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

No 0.5 vois olla semmonen ehoton käytännön maksimi, tulee kivasti lisää kulkua sillä jo..

Minä revin 148heppaa SD23:sesta mutta eipä se kestänytkään ku 1500~2000 kilometriä kerrallaan.. Yleensä pamahti pahvi kertapolkasulla nollasta sataan kun laitto yli 1.2 ahtoja tms.. Oli välläriä ja isompaa välläriä, liimattua terästiivistettä ja liimaamatonta. Monikerrostakin kokeiltiin mutta ei, aina sama stoori ja 3 eri lohkoa teki saman... Monesti piti kokeilla ennenku usko

Tässä muuten kuva "korjauksesta" millä ajelin pari kk töihin kun ei jaksanu enää ties kuinka monennettako kansipahvia vaihtaa


Näkyy myös Cabstarin 3 rivinen iso syyläri, senkään puolesta ei pitäny olla lämpöongelmia..

Sai se vekotin sikaakin, yleensä aina sen jälkeen kun taas särky jotain
https://www.youtube.com/watch?v=JoHYNpkj-LM

Ei se mikää häävi aihio kyllä ollu
https://www.youtube.com/watch?v=Fqj6BS8R93w

Tuossa 0.7 bar veto sillon kun oli kaikki pytyt käytössä ja asiallinen syöttö, olis pitäny jäähä tuohon
https://www.youtube.com/watch?v=m4gfd19dCNg

Herkästi otti kyllä jengaa ku oli kunnossa, tuosta kai sen parhaiten kuulee.. Keulalla mikä lie patenttivälijäähdytin tuolloin
https://www.youtube.com/watch?v=4IIB0EWbWNM

Viimeksi muokannut Lerssinen : 16.05.2013 23:37
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 20.05.2013, 07:18
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Kivat nuo lava piiput hieman eri tuo lulkupuoli ahtimella, omalla saa juuri ja juuri 90km/h alamäkeen vauhtia, varmaan vinguttamalla ivaloon asti menis 100 rikki
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 11:15 (GMT +2).