![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Jahas jahas. täällä lon ollut muutkin rengashommissa. mäyrikseen kaks viimeistä puuttuvaa haettu, jos huomenna alle.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Oiskos sulla kalusto sellaisessa kunnossa, että voisi osallistua? Lainaus:
Millaiset renkaat siihen mäyrikseen? |
|
||||
|
||||
![]()
no-kun mulla on tollainen melkeen hlö auto toi mäyris niin ihan maasturin renkaat. 39.5 on koko ja leveys eteen 16.5 leveet bitbullit ja taakse 15" leveet tsl super swapperit.
|
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa nuo silti olla leveemmät kun nää mun kuorkin renkaat, halkaisijassa tietty vähän eroa on... En kyllä ole todellista leveyttä mitannut. Saatavuudestako nuo nuo eri leveydet ja mallit johtuu?
|
|
||||
|
||||
![]()
no joo. tsl iä oli "käsivarastossa" nuo 4kpl ja eteen sitten piti ostaa.. .
Noi pitbullit maksaa Lipposella vähän yli 700e/kpl uutena, nää onneksi löyty käytettynä..tai siis uutena, mutta käytetyn hinnalla.. Ja vanteethan tässä tekee kanssa ongelmaa.kun mulla on ihan vaan normi 16 vanteet. |
|
||||
|
||||
![]()
Löytyykös tuolla jaolla 20" vanteita? Sittenhän valikoima ainakin kasvaisi toisenlaisiin renkaisiin...
|
|
||||
|
||||
![]()
Njoo ...
Kyllä moGGi kunnossa on, vaan ei oikein tuo krossihomma nappaa, edes kuorkilla - joku aloittelijan ajopäivähomma ennemmin, jossain vaiheessa. Vaan hyvä homma että näilläkin oikeasti ajetaan maastossa ja rakennellaan
8.136, fae, maastokuorma-auto, man |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Spider man 4 | SL | Chit-Chat | 1 | 08.08.2007 13:39 |
Brave man | SamppaFIN | Jokes | 0 | 14.11.2002 17:48 |
Spider-Man | mikk0 | Movies | 0 | 02.09.2002 22:37 |
Business man | SamppaFIN | Jokes | 0 | 22.08.2002 14:14 |
Man with a problem | SamppaFIN | Jokes | 0 | 19.08.2002 17:13 |