![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mitäs kaikkia osia xj:n simpukan paine letkun alla pitäis olla? Tehostaja tekee paineen, mutta ölppä ei pääse simpukkaan asti. Oon vaihtanu alkup. Paineletkun normaaliin hydrauliikka letkuun, niin oon saattanu hukata jotain jousia ja kuulia.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Simpukassa on jousikuormitteinen (tjsp.?) kuula toisessa reiässä, toisen reitti on suora rööri.. Itse putkissa ei ole mitään kuulia tai jousia yms.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tässä olisi rahakkaammille XJ:n, MJ:n, WJ:n tai ZJ:n omistajille ihan asiallisen oloisia lasikuitulevikkeitä kun ajaa isommilla renkailla. Ei yhtään hullumman näköiset ainakaan ja jenkkipalstojen perusteella kohtuu kestävätkin
![]() http://notchcustoms.com/
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 10.05.2013 10:08 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Asia kunnos. Kiitos
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Oon tuossa mietiskelly auton vaihto/xj:n rakentamista,niin minkälaisia akseleita tuohon kannattas hankkia?
Tarkotus olis laittaa 35 tuumaset alle,nuo xj:n vakiot ei kuulemma kestä oikein 31 isompia? Myös lukot tarkotus saada molempiin päihin,rupee vit....maan kun ei noilla kaksvetosilla pääse sinne minne haluaa,ainakaan ajamalla ![]() Auto on jokapäiväisessä käytössä joten ei voi ihan mitä sattuu akseleita laittaa kun leimata pitäs joka vuosi
__________________
Mersu 300 GDT vm.-82 Jeep Cherokee 4.0 vm.-91 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=108550 - Isommat Danat on suomessa harvinaisempia ja kalliita, saahan tietysti jotain tukevampia vetari kittejä, mutta hinta on kans kova...
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=110588 Tuolla topicissa jotain keskustelua eri akseli vaihtoehdoista: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=107597 Ja jenkkisivuilta löytyy googlessa kans eri versioita. |
|
#8
|
|||
|
|||
Crankshaft position sensor
Mulla 4.0 renix pätki tyhjäkäynnillä tasaisen harvaan ja meno tuntui muutenkin nuhaiselta. Vaihdoin CPS:n ja jopas hävisi pätkiminen ja tuntuu kuin 50 hepoa olisi tullut lisää. Vanhasta CPS:stä oli liittimen päästä johdot nirhautuneet. Eli tarkkana kannattaa olla johdon reitittämisessä. Aika lähellä on pakoputkea ym. Crownin cps:stä sellainen varoitus , että liitin on todella heppoista tekoa ja piikit meni/menee länään. Pulttien avaamiseen kannattaa varata lähes metri jatkovartta pikkuräikkään, nivel ja 11mm hylsy, ja muovisuoja sitten takaisin paikalleen.
Viimeksi muokannut koira : 06.06.2013 18:48 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
| Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
| Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
| Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
| Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |