![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
kaaren sisäpuolelle takominen taivuttaa lehteä lisää kaarelle, ulkoa suoristaa. lyönti pitää olla sopivan napakka, ei mitään paasaamista, näissä määrä korvaa laadun. liian kovaa hakkaaminen saa aikaan vain htuhan syviä kuoppia lehden pintaan, lyöminen pitää aloittaa keskinaulan kohdalta ja tulla siitä päihin, leveyssuunnassa keskelle lehteä iskeminen muuttaa kaarevuutta, reunoille iskeminen jäykistää. mä painon jeepistä apparin takapakan prässillä (kokonaisena purkamatta) 10cm korotuksen verran lisää kaarelle, aluksi oli ihan hyvä, nyt jo palautunut takaisin mutta on sillä puolen painoakin akkujen yms takia jatkuvasti päällä.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
luitko tuon ensimmäisen lauseen
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs kaikkia osia xj:n simpukan paine letkun alla pitäis olla? Tehostaja tekee paineen, mutta ölppä ei pääse simpukkaan asti. Oon vaihtanu alkup. Paineletkun normaaliin hydrauliikka letkuun, niin oon saattanu hukata jotain jousia ja kuulia.
|
|
||||
|
||||
![]()
Simpukassa on jousikuormitteinen (tjsp.?) kuula toisessa reiässä, toisen reitti on suora rööri.. Itse putkissa ei ole mitään kuulia tai jousia yms.
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]()
Tässä olisi rahakkaammille XJ:n, MJ:n, WJ:n tai ZJ:n omistajille ihan asiallisen oloisia lasikuitulevikkeitä kun ajaa isommilla renkailla. Ei yhtään hullumman näköiset ainakaan ja jenkkipalstojen perusteella kohtuu kestävätkin
![]() http://notchcustoms.com/
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 10.05.2013 10:08 |
|
||||
|
||||
![]()
Asia kunnos. Kiitos
|
|
||||
|
||||
![]()
Oon tuossa mietiskelly auton vaihto/xj:n rakentamista,niin minkälaisia akseleita tuohon kannattas hankkia?
Tarkotus olis laittaa 35 tuumaset alle,nuo xj:n vakiot ei kuulemma kestä oikein 31 isompia? Myös lukot tarkotus saada molempiin päihin,rupee vit....maan kun ei noilla kaksvetosilla pääse sinne minne haluaa,ainakaan ajamalla ![]() Auto on jokapäiväisessä käytössä joten ei voi ihan mitä sattuu akseleita laittaa kun leimata pitäs joka vuosi ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |