![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Levy lopussa jos jäykkä.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Voi olla, mutta ostaessa väitettiin että kytkin ois vasta vuoden vanha, joten jos tuo pitää paikkaansa niin ei pitäs olla vielä levy lopussa.
Kaivelin netistä tietoa, josko jollakulla muulla olisi ollut samaa vaivaa ja törmäsin kommentteihin, että painelaakeri aiheuttaa ongelman. Kun auton ollessa sammuksissa kytkimen painaa pohjaan niin kuuluu semmoinen pieni kirskuva ääni. Tässä bensamalliin painelaakerin paranneltu versio "liukuholkilla": http://pdmusa1.com/tsk1subarubaja200...9-5-1-1-1.aspx Eipä näistä tuontiautoista voi tietenkään varma olla, että mitä on oikeasti tehty ja mitä on tehty vain myyjän puheissa. Voihan se tosiaan olla että kytkintä ei oo vaihettu ja se on juurikin menossa.. Jos kuitenkin asia kiinnostaa ja lontoota lukee niin tuolta voi käydä katsoon lisää aiheesta http://www.pradopoint.com/showthread...Thrust-Bearing |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Että menittekin aloittamaan keskustelun kytkimestä. Nyt se onneton sitten meni ja tuhoutui jotenkin...ihan yhtäkkiä alkoi luistaa todella paljon. Aikaisemmin ei ole oireillut mitenkään mut tänään ku lähti liikenteeseen niin ei tahdo päästä mäkiä ylös taajamassa, kiihdytyksestä puhumattakaan.
Täytyy tilata uudet palikat valmiiksi ennen ku ottaa edes auki niin saa sitten niputettua heti. Siis oletuksella että levy on vain tullut tiensä päähän just nyt. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Paljon on tuolla sinun kytkimellä kilsoja takana? Eikö se mennyt jäykäksi ollenkaan ennen luiston alkamista? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Osaan nykytojotista on laitettu jo tehtaalla LUKin kytkin. Ite kyllä luottasin Aisiniin enemmän.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Jos se on alkuperäinen niin reilut 200 tuhatta... itse olen ajanut noin satkun ja sinä aikana ei ole vaihdettu. Tosin noista kilometreistä ei voi tietää kun on tuontiauto.
Ei ollu jäykkä eikä mitään muitakaan oireita. Viimeksi ajellessa (sunnuntaina) toimi vielä ihan hyvin eikä varmasti luistanut yhtään. Eli ihan puun takaa tuli tuo luistaminen. Kierrokset kun nousee yli 2000 niin pito menee riippumatta vaihteesta. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
En tuosta risuaskista tiedä, mutta mulla oli 90:ssä tomaatti reilun150tkm omassa käytössä ja toimi hyvin. Toki tuli huollettua kunnolla, mutta en oikein saa sanotuksi mitään huonoa siitä ja tulipa vierestä katsottua yhtä tomaattia yli 350tkm takaakin ja toimi samalla tavalla, eli hyvin. Mulla ainakin suuri luotto kyseiseen lootaan ja paskasihan senkin saa jos haluaa.
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kzj 95 rengaskoko?? | KZJ-95 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.07.2018 22:00 |
Myydään kzj-95 cruiserin astinlaudat | Rölli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 15.03.2018 14:38 |
Myydään Land Cruiser Kzj-95 | onsekone | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.10.2010 17:11 |
kzj-95 alkuperäinen korkeus? | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.09.2010 20:54 |
KZJ 95 ja korotus? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 11.02.2010 13:34 |