![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#34
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=884103 Ainakin sanovat suuttimien olevan koskemattomat...ja paineen alle 50psi:tä... Teoria ei antaisi moottorista ulos loppunopeuteen vaadittavaa tehoa...tiedä sitten. mp piireissä ole kuullut puhuttavan poratuista suuttimista, mutta en autopuolella. Itsellänikin on FMS:n 30lbs/hr suuttimet...uskoisin niiden riittävän...p-a pumppu pitäisi olla sen verran isohko että ei mene polvilleen vaikka painetta vähän nostaakin...200l/hr & 6bar Bosh:in suurin in-tank pumppu...myös kuulemma jossain uudessa ferrarissa...tiedä häntä. Kooltaan se oli noin 2x vakio. Monet ns. "moottori gurut" (esim Lingenfelter (RIP)ja TPIS) vannovat pienempien suuttimien ja korkeamman paineen olevan parempi yhdistelmä kuin päinvastainen...perusteet olivat ihan järkeenkäypiä. mm. korkeamman paineen hienompi sumu -> parempi ilma-p-a seos ja tarkempi säädeltävyys tyhjäkäyntialueella kun isompaa suutinta vaikea kontrolloida tyhjäkäynnin aukioloajoissa n. 2ms Mutta vakio suutinten käyttö tollaisissa 10 sec peleissä ei kyllä mahdu omaankaan järkeen... Taitaa olla enemmänkin kyse näytön halusta ja erikoisuuden tavoittelusta kuin todellisesta hyödystä... Jussi Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|