![]() |
|
|
|||||||
| Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Yli 25 vuotta on vetellä ikää ja ainut joka ei toimi on orkkiskello, onneksi on yks ranteessa ja toinen kännykässä...heh heh...muuten toimii kuin junan vessa.
A.N. SACC Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Katsastuksen jälkeen huomatut viat... | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 10.02.2014 09:20 |
| Discon R380 laatikon viat? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.11.2006 17:34 |
| bj:n viat ??? | swat-pappa | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 09.12.2005 00:16 |
| 4Runner V6 koneen viat? | ariman | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.07.2005 20:26 |
| Corveten logo | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 27.01.2003 11:26 | |