Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 18.08.2004, 21:16
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Yli 25 vuotta on vetellä ikää ja ainut joka ei toimi on orkkiskello, onneksi on yks ranteessa ja toinen kännykässä...heh heh...muuten toimii kuin junan vessa.
A.N. SACC

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Katsastuksen jälkeen huomatut viat... Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 29 10.02.2014 09:20
Discon R380 laatikon viat? kokkolanpoika Tekniikka & Jutustelu 3 07.11.2006 17:34
bj:n viat ??? swat-pappa Tekniikka & Jutustelu 26 09.12.2005 00:16
4Runner V6 koneen viat? ariman Tekniikka & Jutustelu 1 20.07.2005 20:26
Corveten logo Vuosimallit 1984-1996 1 27.01.2003 11:26


Sivu luotu: 18:35 (GMT +2).