![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() patrol,manuaali vai automaattikokemuksia kaivattais,hyviä ja huonoja puolia automaatista vs manuaalista offikäytössä. pelinä on pitkästä lyhennetty patrol ja kokoonpanoksi tulossa seuraavaa:OM603 mersun kone,omat akselit soalla,taakse kempin lukko,eteen vissiin kitka tai arb tai kemppi,oma jakolaatikko.laatikoksi on vaihtoehtoina joko oma 4 lovinen manuaali ulosotolla,tai tuon 603:sen jatkeena ollu mersun automaatti minkä perään sit tulis patrollin jakolaatikko...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Täs hommassa on aina kaks koulukuntaa. Toiset tuulettaa automaatin ja toiset manuaalin perään ja osa ei ole edes kokeillu molempia maastossa, mutta silti puolustaa omaa vaihtoehtoa
![]() Mä oon aina tykänny automaatista ryömittely ominaisuuksien takia, mahdollisuus heittää isompaa tai pienempää, ilman että veto katkeaa ja senkin takia, että ihmisillä pääosin on 2 jalkaa ja automaatissa on 2 poljinta, ku manuaali pelissä sit 3 poljinta. Tiukoissa paikoissa helpompi kikkailla, kun ei ole jalaat ristissä 3 petaalin kanssa......tai sit mä en vaan osaa ajaa. Automaatti vaatii hyvän jäähdytyksen offikäytössä, että ei polta sitä liian kuumaks ja riko sen takia. Sekä jos kuuluu "upottajiin" olevaan offi ryhmään, niin automaatin huohotukset kannattaa katsoa....ei tykkää vedestä. Manuaalihan ei ole niin arka vedelle öljyn seassa. Mutta kyllä mä sun tilanteessa laittaisin ton kone ja automaatti paketin suoriltaan paikoilleen, niin ei tarvii edes lähtee osteleen vauhtipyörää, kytkimen hiluja ja manuaali laatikkoa. Mutta kuten sanoin kahta mielipidettä on offaajilla asiasta ![]() Viimeksi muokannut Jare : 17.04.2012 06:30 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ai niin....älä laita kitkaa eteen, ei siitä mitään kunnon etua kuitenkaan ole. Jätä auki vaan tai hommaa sinne joku lukko. Kemppi on hiukka turhan karu, sillä käy ohjauksen ja murroksien päälle ja on melko kankea kääntyileen. Kyllähän ne isossa Ameriikassa ajelee kemppi/spooli etupäillä ja hytikka ohjauksilla, mut yleensä silloin akselien osatkin on järeämpää, ku patrollissa.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
...kannattaa nyt vähintään se kitka murikka sinne eteen laittaa, eihän siitä etenemisen kannalta juurikaan apuja oo mut paremmin se kestää ku avoin
![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#5
|
||||
|
||||
![]()
tuota automaattia olen kyl enempi miettinytkin tässä paikalleen,järkeilin et jos ton laittaa ni ei tarvi heti olla välityksiä muuttamassa?ei tarvi rääkätä kytkintä?tosiaan vähempi pedaaleita,ja tieten tuo mesen automaatin pitäis olla aika luja laatikko...meinasko jare ettei patrollin akselit kestä,onhan patrol sentään maastureitten aatelia...
![]() ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta muista se kunnon lauhdutin siihen automaatille!! Ja jos hifistellä haluaa, niin lämpömittari ei oo kans pahaks ollenkaan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
automaatti vai manuaali? | Lenni | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 25.04.2009 09:51 |
automaatti vs manuaali | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 01.02.2008 19:19 | |
BJ40 manuaali => automaatti | Joukka | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.09.2006 18:04 |
automaatti ja manuaali | KG | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.01.2006 09:56 |
manuaali vastaan automaatti. | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.09.2003 18:11 |