![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() hj 60 turbotusElikkäs pitäs alkaa laittelee turboa koneeseen kiinni..niin kysymys kuulluu et toimiiko turbo kunnolla jos ei laita hukka porttia ollenkaan ja säätää ahot syötöllä kun mun kyseisessä turbossa ei ole hukkista mutta asennan kuitenkin dumppin koska kyseessä on 2-h kone eli kaasuläpälinen. ainakin finturbolla sanoivat et ei ole pakollinen et pohjosen pojat on asennellut land cruiseriin holsetteja ilman hukkaporttia ja toimii kuulema hyvin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
itel ei oo yhdessäkää hojos porttii käytössä,, kyl se lakkaa ahtamasta kun kaasusta päästää ![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ja jos se on jostain 12 litrasesta koneesta kotoisin niin ei ole huolta että ahtaisi liikaa...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
||||
|
||||
![]()
vähän jatkoa taas tälle..ootteko muuttanut 2h koneessa huohotin letkun paikkaa kun on laitettu turbo ja onko muuta mitä kannattaa tehdä?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin kannattaa kahlata kaikki aiheesta aiemmin kirjoitettu materiaali läpi...
Tuo dumppi on hyvä idea. Se säästää sitä pumpun säätökalvoa joka joka tapauksessa saattaa mennä vanhuuttaan riekaleiksi kun paiskaat ahtimen kiinni ja lähet testailemaan miten se ässähtelee.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
||||
|
||||
![]()
millasias oireita aiheuttaa toi kalvon repeäminen
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
rupee tyhjäkäynti kierrokset nouseen kun alipaine ei vedä säädintä pienemmälle. kunnolla revenneellä kalvolla voi käydä sen rapeet 4000-6000 tyhjäkäyntiä
![]() ja pistää sen huohottimen imupuolelle, niin saa kone tuorevoitelua, ja öljyvuodot vähenee, kun tulee pieni alipaine venttiilikoneistoon... |
#8
|
|||
|
|||
![]() juu
minusta olis järkeä kun unohtaa sen vaparin pumpun ja tilalle 61 pumppu..
oma mielipide. heittää sen kaasuläpän olan yli ja pitkälle |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ:n turbotus | lazze1 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.12.2009 22:40 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
bj:n turbotus | lazze1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.08.2008 21:06 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |