![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Suzuki Sj410 1.0 1987 käyntiin saaminen?Moro Tuossa pulmaillut Suzuki Sj410 1.0 1987 koneen käyntiin saamisen kanssa. Kaikin puolin kunnostettu kone nyt keulalla ja siihen ei saa käyntiä millään. Vaihdetut osat. Kunnostettu kansi nokka laakereita jne. Full. Kaasutin huollettu. Uudet. Virranjakajan hilppeet. Tulpat johdot. jakohihna. Kaikki ehjiä. Puola esivastuksineen ja johdotukset liitokset uusittu. Käyn pelkästään startilla ja aika metässä kuin kävisi kolmella tai kahdella. Avaimen laskettua sammuu. Ja vain ryyppy päällä. Ajoitus merkkejä nekin kokeiltu käännetty ristiin samoin tulpanjohdot yhtä metässä käynti ja vain startti päällä. Periaatteessa kaikki mahdollinen tarkastettu. Auto ajosta purettu ennen remontti ja silloin toimi normaalisti.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eikö lie sytkä sekaisin. Tarkasta jollain meisselillä milloin on ykkönen puristamassa ja siitä sit jakajalle ykkönen ja tulpanjohdot oikeeseen järjestykseen.
Aukeehan kärjet ja menee kiinni? |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
10 astetta se merkki vauhtipyörässä. Jakaja käytetty irti puhdistettu ja kärjet säädetty. Tulpanjohdot oikein kokeiltu myös ristiin ei muutakuin potsaa. Oikeinpäin lähtee justjust käyntiin ryyppy päällä. Jakajaa säädetty startatessa edestakas ei vaikutusta postitiivisesti. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onko kone aiemmin käynyt kunnolla, vai tullut sinulle käymättömänä projektina?
Mikäli sinulla pyörii nurkissa toinen kaasutin, niin testaappa sillä. Noden kaasarit aika murheen kryynejä.
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Päivää.
Tänään tuli Kiinasta uusi kaasutin ja sen sain paikoilleen. Malli on joku sinnepäin alipaine letku lähtöjä ja sellaista. 13200-77100 Carb Carburetor For Suzuki SJ410 F10A ST100 LJ81 Samurai Carry ST308 No kuitenkin käyntiin ei lähde kuin startilla jatkuvasti pyöritettynä. Kipinä ensi luokkainen ajoitus ja sytytys tarkistettu ajoitettu kahteen kertaan. Heittäisin tuon etuvastuspuolan hiiteen mutta sen kautta on rakennettu varoitus valot että korvasin sen kunnollisella normaalilla puolalla. Jos nuo johdot voisi ohittaa? Ja uuden bensapumpun hommaa kun taas tilipäivä, sen jälkeen jos ei toimi menee myyntiin.... Ps. Onko nää ikinä käynyt jotenkin tuntuu kyllä toivottomalta vehkeeltä. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tutki, että imusarjaan menevä kampikammion tuuletusletku on kiinni. Oikeastaan tärkeämpi juttu on varmistaa, että letkussa oleva venttiili on kunnossa. Tässä netistä napattu random kuva.
https://www.suzuki-forums.com/attach...raw-jpg.12165/ Kokeilua varten tämä yhde kannattaa tulpata kokonaan. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Koittaisin kokeilla jollain ihan tavan puolalla mahdollisimman simppelillä kytkennällä. Virtaa suoraan akulta jne.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hajonneen auton saaminen pois metsästä | yypy | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 01.01.2012 20:15 |
paperittoman skootterin saaminen rekisteriin | Heguli | Chit-Chat | 8 | 20.11.2011 13:41 |
M Suzuki sj 410 vm 1987 | joojoomies | O/M/V Muut | 2 | 25.10.2005 21:05 |
ECM-koodien esille saaminen. | nepa | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 01.07.2002 07:11 |