![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Motonetin ja bilteman letkut kannattaa jättää hyllyyn sitte. Hapertuu luvattoman nopeasti.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Olen samaa mieltä ainakin biltemanletkusta on itelläkin kokemusta veneessä ei ollu hääppöstä
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mistä kannattaa kysellä jakikseen ketjua, ja mitä maksaa?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ykköskoppaseen timantilta, 600€ tai purettuna jostakin jopparilta. Kakkoskoppasen ss lootaan löytyy teollisuusketjua mun käsityksen mukaan pikkusen edukkaammin kun tuo 600€.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Pajeron viat.
Meillä ammattikoulussa on parin pajeron isot takarunkojen mädät korjattu ja nykyään tiedetään kieltäytyä moisesta. On se vaan sen verta työlästä.
Eikös teitin pajeroissa moista vaivaa ole? Vai eikö niitä lasketa? t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#7
|
|||
|
|||
![]()
On nuo Pajeron tyypilliset vikakohteet alaknu tulla aika tutuiksi kun tulee nyt 6 vuotta ja 150tkm juuri täyteen kahdella vanhalla Pajerolla ajettuna. Matkan varrella uusittu mm.
-kansi -laturi -startti -naftaputkia -jarruputkia, letkuja, satulan korjausarjaa, tietty paloja ja kenkiä -1 alapallo, on uskomattoman kestävät nivelet jos vaan rasvaa eikä ole vaihdettu huonoja tarvikkeita ![]() -apusimpukka, tarvikkeeseen voi laittaa rasvanipan -vetonivelen suojakumeja, tarvikkeissa isot erot, toiset muovia toiset kumia -lehtijousipakkoja useampi, kumiheloja jousenpäihin -kardaanin ristikoita -jakoremmejä ja stefoja, ainakin kolme kiristintä, niistä pettää rungon prässäys ja rulla menee vinoon ja lopuksi remmi rispaantuu reunasta ja hyppää yli. Kestävät 40-60tkm, merkki GMB. -automaattinapalukot -vaihdelaatikko -takaoven saranatapit -kytkinpaketti -kytkimen työsylinteri -ylätukivarren helat, löytyy timantilta kun kysyy numerolla, muuten myyvät koko tukivarren -alipainepumpun öljyletku, tämä kannattaa uusia vaikka ennen kun hajoaa -peltiä koppaan ja lattaa/palkkia runkoon noin kerran vuodessa, nyt toinen pajero menossa kun edellisen takarunko niin mätä ettei ollu inspiraatiota kolvata ![]() On nää hyviä pelejä, halpoja, luotettavia ja helppoja korjata! Molemmat rottelot vanhakoppasia, varaosapeli -91 ja ajoin 338-->480tkm ja nyt ajossa -87 ja kilsoja 440-->450tkm Tällä hetkellä laittoa vailla olis mm. yks lati poikki takaa, pakosarjan seutuvilla pörisee, tankki kusee saumasta tai laipasta pitää tankata puoli tankkia kerrallaan.... Viimeksi muokannut Julle vaan : 26.04.2013 11:04 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rungon korjaukset | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 12.08.2015 10:06 |
Valmet 8400 korjaukset... | jyrden | Chit-Chat | 17 | 13.02.2013 00:11 |
Pajeroiden osien sopivuus | Tiikeritapaus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.02.2009 20:26 |
Pajeroiden vaihdelaatikot? 2.3td ja 2.5td | piparix | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 31.01.2007 21:10 |
Veten huollot ja korjaukset.... | Yleiset | 0 | 05.09.2002 23:53 |