Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.04.2013, 15:15
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Motonetin ja bilteman letkut kannattaa jättää hyllyyn sitte. Hapertuu luvattoman nopeasti.

__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.04.2013, 15:28
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 Näytä viesti
Motonetin ja bilteman letkut kannattaa jättää hyllyyn sitte. Hapertuu luvattoman nopeasti.
Olen samaa mieltä ainakin biltemanletkusta on itelläkin kokemusta veneessä ei ollu hääppöstä
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.04.2013, 17:54
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Mistä kannattaa kysellä jakikseen ketjua, ja mitä maksaa?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.04.2013, 19:29
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Ykköskoppaseen timantilta, 600€ tai purettuna jostakin jopparilta. Kakkoskoppasen ss lootaan löytyy teollisuusketjua mun käsityksen mukaan pikkusen edukkaammin kun tuo 600€.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.04.2013, 20:47
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Pajeron viat.


Meillä ammattikoulussa on parin pajeron isot takarunkojen mädät korjattu ja nykyään tiedetään kieltäytyä moisesta. On se vaan sen verta työlästä.

Eikös teitin pajeroissa moista vaivaa ole? Vai eikö niitä lasketa?

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.04.2013, 21:39
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti

Eikös teitin pajeroissa moista vaivaa ole? Vai eikö niitä lasketa?

t. Ismo Ämmä
Nyt on puhe vioista,ei ominaisuuksista
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.04.2013, 07:38
Julle vaan Julle vaan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.11.09
Sijainti: Sibbo
Viestit: 136
Perusasetus

On nuo Pajeron tyypilliset vikakohteet alaknu tulla aika tutuiksi kun tulee nyt 6 vuotta ja 150tkm juuri täyteen kahdella vanhalla Pajerolla ajettuna. Matkan varrella uusittu mm.

-kansi
-laturi
-startti
-naftaputkia
-jarruputkia, letkuja, satulan korjausarjaa, tietty paloja ja kenkiä
-1 alapallo, on uskomattoman kestävät nivelet jos vaan rasvaa eikä ole vaihdettu huonoja tarvikkeita
-apusimpukka, tarvikkeeseen voi laittaa rasvanipan
-vetonivelen suojakumeja, tarvikkeissa isot erot, toiset muovia toiset kumia
-lehtijousipakkoja useampi, kumiheloja jousenpäihin
-kardaanin ristikoita
-jakoremmejä ja stefoja, ainakin kolme kiristintä, niistä pettää rungon prässäys ja rulla menee vinoon ja lopuksi remmi rispaantuu reunasta ja hyppää yli. Kestävät 40-60tkm, merkki GMB.
-automaattinapalukot
-vaihdelaatikko
-takaoven saranatapit
-kytkinpaketti
-kytkimen työsylinteri
-ylätukivarren helat, löytyy timantilta kun kysyy numerolla, muuten myyvät koko tukivarren
-alipainepumpun öljyletku, tämä kannattaa uusia vaikka ennen kun hajoaa
-peltiä koppaan ja lattaa/palkkia runkoon noin kerran vuodessa, nyt toinen pajero menossa kun edellisen takarunko niin mätä ettei ollu inspiraatiota kolvata

On nää hyviä pelejä, halpoja, luotettavia ja helppoja korjata!

Molemmat rottelot vanhakoppasia, varaosapeli -91 ja ajoin 338-->480tkm ja nyt ajossa -87 ja kilsoja 440-->450tkm

Tällä hetkellä laittoa vailla olis mm. yks lati poikki takaa, pakosarjan seutuvilla pörisee, tankki kusee saumasta tai laipasta pitää tankata puoli tankkia kerrallaan....

Viimeksi muokannut Julle vaan : 26.04.2013 11:04
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rungon korjaukset Pafo Tekniikka & Jutustelu 15 12.08.2015 10:06
Valmet 8400 korjaukset... jyrden Chit-Chat 17 13.02.2013 00:11
Pajeroiden osien sopivuus Tiikeritapaus Tekniikka & Jutustelu 6 26.02.2009 20:26
Pajeroiden vaihdelaatikot? 2.3td ja 2.5td piparix Tekniikka & Jutustelu 1 31.01.2007 21:10
Veten huollot ja korjaukset.... Yleiset 0 05.09.2002 23:53


Sivu luotu: 10:31 (GMT +2).