![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
En tiiä saanko kuntoon, mutta voishan tuota tulla vaikka ei saiskaan! monelta sielä häppeninki alkaa??Lukihan se siinä
|
||||
|
||||
|
Empä mie taija keretä saaha kuntoon ko puuttuu se Rockyn ilmanputsari ja polttoaine letkua pitäs ostaa että sais tuon varatankin kiinni, mutta ko ei ole rahhaa
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Muuten, voiko polttoainelinjan tehä pelkästään siitä pa-letkusta, vai pittääkö siinä olla sitä kupariputkea??
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Motonetin ja bilteman letkut kannattaa jättää hyllyyn sitte. Hapertuu luvattoman nopeasti.
|
||||
|
||||
|
Olen samaa mieltä ainakin biltemanletkusta on itelläkin kokemusta veneessä ei ollu hääppöstä
|
||||
|
||||
|
Mistä kannattaa kysellä jakikseen ketjua, ja mitä maksaa?
|
|
|
||||
|
||||
|
Ykköskoppaseen timantilta, 600€ tai purettuna jostakin jopparilta. Kakkoskoppasen ss lootaan löytyy teollisuusketjua mun käsityksen mukaan pikkusen edukkaammin kun tuo 600€.
|
||||
|
||||
Pajeron viat.
Meillä ammattikoulussa on parin pajeron isot takarunkojen mädät korjattu ja nykyään tiedetään kieltäytyä moisesta. On se vaan sen verta työlästä.
Eikös teitin pajeroissa moista vaivaa ole? Vai eikö niitä lasketa? t. Ismo Ämmä
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rungon korjaukset | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 12.08.2015 10:06 |
| Valmet 8400 korjaukset... | jyrden | Chit-Chat | 17 | 13.02.2013 00:11 |
| Pajeroiden osien sopivuus | Tiikeritapaus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.02.2009 20:26 |
| Pajeroiden vaihdelaatikot? 2.3td ja 2.5td | piparix | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 31.01.2007 21:10 |
| Veten huollot ja korjaukset.... | Yleiset | 0 | 05.09.2002 23:53 | |