![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Niin.. Luulis että pystyvät jollain perustelemaan ja erittelemään mihin tuo summa perustuu... Mulla on kyseisen firman liittymä ollu jo aikojen alusta, ja oon kyllä ollu niin tyytyväinen etten ihan hevillä operaattoria vaihda. Erityisen tyytyväinen oon ollu siihen että tuolla on pelannu asiakaspalvelu aina kun sitä on tarvittu. Asiakaspalvelupuhelimeen vastaa suoraa joku ihminen joka osaa hoitaa homman tai kääntää saman tien jollekin kuka osaa. Ja netissäkin homma pelaa. Liittymä nyt on muutenkin toiminut niinkuin liittymän nyt pitääkin.
|
|||
|
|||
|
ihme touhua ei tuu tuolta operaatorilta enää mitään meille. muilla operaattoreilla ei ole tollaista ihme touhua.
|
|
|
|||
|
|||
|
Elisan yritys palvelu = lasku myöhässä 11 tuntia ja luurit kiinni. Taustalla on elisan myyjän moka kytkyjen kanssa josta maksetaan nyt "extraa" 33.88€ /kk Pitkä stoori mutta ei varotusta ei mitään sulkemisen kanssa. Työpäivä v*tuiksi ( soita nyt koneesta mihin mennään seuraavaksi yms. kun puhelin ei toimi )...
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pien"piha"kone touhua | ranke | Chit-Chat | 10 | 23.05.2013 15:52 |
| Vapepa touhua PoliisiTV:ssä 22.05 10.09.09 | ZeiZei | Tapahtumat | 11 | 12.09.2009 19:03 |
| Vapepa touhua Poliisi TVssä | Nalle | Chit-Chat | 2 | 11.09.2009 13:20 |
| ihme touhua | Humu | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 23.08.2005 22:26 |
| Rättipäiden touhua | Jyrppa-88 | Linkit | 28 | 04.01.2005 16:45 |