![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Älä hio ainakaan yhtään ylimääräistä.
Itse tyytyisin testaamaan esim. valopetroolilla, että kun venttiilit on kiinni, niin imu/pako kanavasta ei saa valua palotilaan. Jos valuu/kostuu nopeasti, niin sitten kevyt hiominen. (jos ns. kiinan kansi, niin tarkista erityisen huolellisesti että kaikki vesi- ja öljykanavat on auki/puhtaat.) |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Dieselin kannen oikaisu | mikkocap | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.09.2012 16:50 |
| hj61 kannen kiristys ja kannen pulttien paksuus? | 0ltzi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.05.2010 17:17 |
| 2l-t venttiileistä | diakka | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.01.2010 00:32 |
| kannen pultit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.07.2009 10:42 |
| Kannen hinkkaus | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 10.05.2005 05:39 |