![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Mitäs se tämän katsastus viel odottaa.? Papereita?
|
|
|
|||
|
|||
|
Eipä tässä ole enää ku kasailee pikkuhiljaa ja vie leimalle. Katsastuskonttori ja penkityspaikka samalla pihalla niin menee samalla reissulla. Onhan tässä vielä hyvästi hommaa, ainoastaan ulkokuori alkaa näyttää lopulliselta..
|
|
|
|||
|
|||
|
Näppäilin tommosia sisälokareita... Tuo takanen näyttää kyllä kuvassa huonommalta mitä oikeesti on
Alkaa näyttään vaan kokoajan enemmän nakkikioski vehkeeltä ku kasailee Ei tuo muovi kuitenkaan ihan niin nätisti eläny mitä ajattelin, vaikka ensin koitin kuumailmapuhaltimella lämmitellä ja sitten siirryin 44kw masteriin ![]() ![]() ![]() ![]() Säälittävät nuo 33", ei ois pitäny ees investoida mitään isompaa.. Ei tietäis paremmasta Aika vauhko tuo hidas ykkönen on, vaikka ei kuitenkaan varmaankaan niin nopea niinku kaikki aattelee. Huomioinnin arvosta on kuitenki vanhemman pajeron ja tämän korisen ihan eri perävälitykset (kaikki kuitenki kuvittelee tätä samaksi vehkeeksi). Vanhassa ilmeisesti 4.8? ja tässä tietääkseni 5.285. Laatikkohan pitäis välittää, mutta eiköhän me keretä muutama kytkin ennen sitä polttaa.. Ei ole ne välitykset ihan ilmaset..
|
|
|
||||
|
||||
|
Ykköskorisessa käsittääkseni 4.875 yleisin, mutta muitakin on.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Onkos tää muuten SS vaihteistolla? Ja itse olen tullut siihen tulokseen,että ennemin jeepistä tuttu NP jakis alle,kuin että alkaa omaan etsimään välityksiä. O
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Määki oon pohtinu noita eri jakis vaihtoehtoja mutta pitäis välillä päästä pikku lenkki ajaanki. Parannellaa sitten lisää
|
|
|
|||
|
|||
|
Perkele ku tulee muita rojekteja sotkeen värkkäämistä, oon mää tähänki saanu vaikka mitä aikaan mutta tänään jysähti käyttis micran kone jumiin
Pitäis rueta siihen kone vaihtaan ens viikolla..Ja tuli haettua tuommonen kulkine kesäksi! ![]() Ei kuvan kampe, seisonu 15v. Pitäis rueta täysin entisöimään niin saa kesäksi kulkupelin
|
|
|
||||
|
||||
|
SUPER SPORT! Ai että mahtava peli! Minun versiossa kun on vielä valetut vanteet ja muut herkut
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mitsubishi "Napero" | Dectane | Maasturiprojektit | 204 | 28.10.2012 11:35 |
| Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.04.2009 18:06 |
| Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | REKISTERÖIMÄTÖN | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.12.2008 21:25 |
| Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.07.2008 22:17 |