![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Aikoinaan tein Tohatsuun itse nuo u-pultit. Kierteet tehtiin sorvissa, tosin käsipakalla mutta helpomiin sai lähtemään suoraan. Akselin kokoiseen putkeen heppasin latikan missä kolo johon tanko sopi ja kylmänä väänsin toisella putkellla sopivat lenkit. En lämpökäsitellyt ettei materiaali pehmene ja hyvin nuo ainakin kestivät.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Pajakulmasta saa mittojen mukaan. Omaan W150:seen teetin siellä.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Vallilan takomostakin saa.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Jep. Itelle tilasin vallilalta mittojen mukaan. 20e / kappale, ja mutterit tulee mukaan. Tekevät just semmoset ku tarvii.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Pajakulmaan olis tarkoitus mennä ku on tos lähellä.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=2cypc9P6ztw |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Vejettyä akselia ja kylymänä taivuttaa, jenkat mennee käsinki vääntämällä heleposti jos hyvä pakka.
Kestää kyllä... Ainaki tääläpäin.. Varmaan nuo esim. hj alkuperäset pultit jotaki ehkä kiinan 8.8 lujuutta ko vääntyvät kohta sormivälissä rullale |
|
#7
|
||||
|
||||
|
teetin Pajakulmassa 20e kpl.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=2cypc9P6ztw |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
(olen korjaillut kierreviilalla kierteitä sekä hj:n että bj:n u-pulteista, ja myös 8.8 pulteista.... jos tuosta viilatestistä vetää johtopäätöksiä, niin 10,9?) Tietysti jos nuo sinun "alkuperäiset" on muutaman kertaan happisaksilla lämmitetty punaiseksi, niin tilanne voi olla toinen. Mutta se hyvä puoli asiassa, että nykyään on vara valita, ei tarvitse viikkoja odotella "uutta" jos ei halua vääntää suoraa 8,8 kierretangosta, ja kiristää paikoilleen jatkomuttereilla. P.S paljonko tuon vedetyn akselin myötöraja on? , siis normaalin rauta/halpakauppatavaran! Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 19.03.2013 21:39 Perustelu: Voisko olla sen pehmyen kierretangon tasoa (4.6?) |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tee se itse hiekkapuhalluslaite | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 03.11.2013 00:02 | |
| Tee-se-itse henkilöiden tohtorointeja? | vmt | Chit-Chat | 6 | 05.04.2011 08:01 |
| tee-se-itse Lamborghini! | j1s | Chit-Chat | 7 | 30.06.2010 08:54 |
| tee se itse ajonesto ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.09.2004 07:33 |
| tee-se- itse snorkkeli | -juhani- | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.05.2004 01:07 |