![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mulla on ollu se tuntuma että juuri kuumana noita ei kannata mennä aukomaan. Missä tilanteessa tuo kuumaksi ajamainen on toiminut?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
ainakin dieseleiden jumivia hehkuja irrotellessa amuliinikannesta on selkeesti hyötyä kuumasta koneesta, näissä monesti vielä helpottaa, kun voi käyttää ilman imusarjaakin lämpimäks vaikka aikaa kuluiskin ...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#3
|
||||
|
||||
|
ruikkaa vähä naftaa sinne tulpan koloon muhiin muutamana päivänä. tunkeutuu hyvin.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Vähän Bräckleeniä siinne tulppien juureen ja sit paineilmalla perään et lähtee ens pahimmat moskat pois.
Sitten jotain penetration öljyä tai tota edellä mainittua naftaa juureen muhimaan ja uutta yritystä.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#5
|
|||
|
|||
|
hehkuissa yms tiukissa tulpissa ja ennalta vittumaisiksi tiedetyt osat niin wd40 vaan alkaa suihkuttelemaan esim cdi220 mesen koneen hekujen juureen mitä kaikki pelottelee että katkee sisään herkästi. Viikon päivät tekee tuota normi ajeluiden lomassa. eli parina päivänä lisää öljyä juureen ja sitten lähtee osa kuin osa vittuilemattta irti. Ja ennenmin näen vaivaa pieneen valmisteluun etukäteen kuin hirveellä kiireellä murjon rikki jotain. Sama alustan laitto hommissa. kaikkiin irroitettaviin osiin wd40 ja sitten puuhastelee jotian muuta hetken ja sitten vasta alustan kimppuun
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tää pitää pitää mielessä kun seuraavan kerran tulee hehkujen vaihto vastaan. Sytytystulpissa on omat kokemukset päinvastaisia.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]()
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
https://m.motonet.fi/fi/tuote/765070...aussarja-o14mm
tekeekö tälläisellä satsilla mitään? jimnyyn pitäisi jenka uusia. vanha reikä on täysin horo, tulppa menee pohjaan suoriltaan. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Itse itselleni vastaten, ei juuri luottamusta herättänyt kun kävin katsomassa.
Eikä paketistakaan selvinnyt että millä nousulla, oisko sitten din 2mm. Lisäksi tuo kaulushan jäisi lohkon pinnan päälle, ei tuossa työkalussa ole leikkaavaa osaa joka tekisi sille upotuksen. Ostin sitten recoilin satsin. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rungon korjaus | Vilz | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.11.2015 15:55 |
| Turbon korjaus | 2,4TD | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 02.05.2012 19:08 |
| Takalasinlämmitimen korjaus ? | joker | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.03.2007 10:27 |
| Vaijerin korjaus | Viipo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2006 23:40 |
| TH700:n korjaus | Runner | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 21.05.2003 09:29 |