![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() 8.8 ei tarvi vaihtaa kuin vetoakselit ja pyöränlaakerit pesineen jos haluat eteen jotakin muuta kuin D30 ja pulttijaon samaksi kuin edessä. Ok adaptereilla onnistuu mutta sitten akseleiden leveydet on mitä on. Sit kun laitat vielä lukon ja sopivan välityksen niin 8.8 jäikin jäljelle melkein koko akseliputki ja peränkoppa ![]() ![]() Perkeleen hankalaa kirjoittaminen vasemmalla kädellä kun oikea kipsissä ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jotenkin ne Tojotan chromoTMLhipomaailmanvahvimmat murrokset ja muut pinionin ja vetarin katkeamiset safareilla ei ole oikein saanu miuta vakuuttumaan asiasta. No joskus tulevaisuudessa kun saan auton valmiiksi selviää miten D44 vahvimmilla palikoilla kestää XJ:n alla.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Se oikea vaihtoehto kestäviin akseleihin on edelleen high pinion kingpin D60 eteen (Fordista) ja 14b full floateri taakse. Saa olla jo aika raskas pedaali ja isot kumit että hajoaa
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Hodarin akseleilla mennään...
No, hodarin akseleilla mennään nyt, joskos sais ne tässä viikon sisään tontille niin pääsis kattelemaan mitä tarvittavia muutoksia sitä on vielä unohtunu listalta ja sais projektin alulle. Voishan tuota vaikka jonkunlaisen pienimuotoisen akseliswappi-projektikertomuksenkin tänne erikseen viritellä...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän nuo hodarin akselit pitäisi ihan oikeasti olla XJ:n alla kestävät, kun kuitenkin on kohtuuhyvät tuollaisten 2500- 3000kg:n mörssäreidenkin alla.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Yks murros poksahti kun oli lukko päällä ja vanne kiilautui kahden kiven väliin ja pienin pykälä päällä...... Aukeeko muilla tuo 4x4grace linkki? Hodarin takamurikka ei ole keskellä, Comanchen akselivälillä se ei haitannut. Mutta miten lie käy sitten XJ:ssä takakardaanin kanssa?
__________________
www.classicjeepparts.com |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Metsään Daihatsu Ferozalla? Akseli swappi yms. | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.03.2010 09:00 | |
XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
M/XJ Cherokeen osaa... | timmy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 17.12.2007 09:08 |
O: XJ Cherokeen taka-akseli stopparit: Ostettu | Killman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.08.2007 20:05 |
Akseli swappi kavennetulla akselilla | Tuhnu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.05.2007 21:29 |