![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
ei mun lasku päällä tuu kun 6.
1 vilkku 2 vilkku 3 jarru 4 parkki 5 sumu 6 maa mutta aivan sama tehneet minkä tehneet rahastus juttuja taas.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Oltzin versiossa ei oltu otettu huomioon että takavalot on kahdessa eri johdossa, kaikki teoreettiset ääri- ja sivuvalot samaan takavalon johtoon kytkettynä polttelis varmasti sulakkeita ja johdotkin lämpeis. ![]() Tässä 13-napaisen järjestys:
Viimeksi muokannut -MaTTi- : 05.03.2013 16:37 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ennenkun tämä menee väännöksi jostain peräkärryn pistorasiasta, niin osaisiko joku kertoa faktaa tai edes valistunutta arvausta 2.8 litrasten Ducatojen / Jumperien / Boxereiden koneissa odotettavissa olevista ongelmista. Olisi nimittäin paku harkinnassa Hiluxin tilalle. Pitkä Hiace/Transporter on just inan liian pieni, ja Sprinterin/ LT:n hinnat suhteessa kuntoon ja niissä odotettavissa oleviin maali/ sähkö/ suutinvikoihin nähdet on kalliin puoleisia.
Tän hetkisten tietojen mukaan vanhemmat 1.9 ja 2.5 on etukammiokoneita turbolla tai ilman ja 2.0, 2.2, 2.3 ja 2.8 turbollisia commonraileja. 2.0 & 2.2 on PSA:n, 2.3 & 2.8 Fiat/Iveco tekeleitä. 2.8 lie yleisin noissa korotetuissa. Niihinhän topikin aloittajakin halusi kommentteja, eikä näihin pikkupakuihin? Konetta lukuunottamatta Fiat/Citikka/Pösö on presiis samoja sanoipa joku merkkiuskollinen mitä hyvänsä. Pienemmät 1,9 - 2,3 litrasethan on matalissa/lyhemmissä? 1.9 ja 2.0 PSA dieselit on mun käsityksen mukaan aika hyviä ja kestäviä koneita jos edes jonku verran järjellä huolletaan ja käytetään. Kokemusta on jo yhdestä 1.9TD Jumperista, ja vaikka siinä oli omat murheensa (sähköt "ameriikan mallia", 250->350tkm matkalla joutu vaihtaan alapallot, yhden etupyöränlaakerin, takaiskarit, pakoputken, startin jne), niin silti euroa kohti oli paljon enemmän pakua kuin silloisissa Toyota/VW vaihtoehdoissa. PSA 1.9 TD pesee Toyotan 2.4 dieselin 6-1, ja se 1 tulee Tohotalle kylmäkäynnistyksestä, mutta nyt ei ole kyse tosta koneesta vaan 2.8 commonrailista. Viimeksi muokannut ankkuli : 08.03.2013 13:25 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Muutaman tapauksen kuullut joissa suutin on mennyt mykäksi. Muuten aika luotettavia koneita tekniikaltaan. Sähköt on sitten oma lukunsa...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#7
|
||||
|
||||
|
nyt on käyty koe ajamassa pari citikkaa ,yks fiiatti ja pösö ja todettu että ajuilleen on hyviä
taitaa tulla pihaan citikka Tai fiatti kuhan osaa päättää että kumpi ![]() nyt puhtaasti hinta ja kilo metrit ratkasee
__________________
elämä on esileikkiä ennen kuolemaa |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
2,3 käy paljon kauniimmin ja käytökseltää vähän "naisellisempi". 2,8 vetää hyvin, mutta vähän karkeampi käynniltään. Molemmat on olleet hyviä lähtemään käyntiin pakkasilla. 2,3:ssa on pikahehkutus ja 2,8:ssa hidas hehkutus. Käyttökustannuksiltaan 2,8 on PALJON edullisempi. Molemmat on talvella viileitä ajella jos ei webastoa pidä koko ajan päällä ja maskia tukossa.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Pakettiauton katolle asennusteline | khonkonen | O/M/V Muut | 4 | 16.10.2014 22:05 |
| Myydään Pakettiauton C-Renkaita ( KUVIA ) | Offijäbä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 31 | 14.01.2013 22:26 |
| Myydään 2 pakettiauton flektiä | akp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 12.07.2011 20:58 |
| Myydään Pakettiauton katto-/huoltoteline | IironSika | O/M/V Muut | 2 | 29.08.2010 20:24 |
| Myyty PAKETTIAUTON TAAKKATELINEET | ROOPE67 | O/M/V Muut | 2 | 08.10.2009 06:58 |