Just tollasen ostin muutama vuosi sitten enkä tykänny yhtään, vaikka Toyotan lippu onkin salossa (kuvainnollisesti). Kone ei väännä alle 1800 rpm mitään, keppiä joutuu hämmentää nurkissa liikaa tai venttailemaan että tuliskohan sieltä soppaa/ahtoja peliin.
Kytkin oli moro ostaessa, kuvittelin selviiväni levyn vaihdolla, mutta kaksoismassavauhtis klappas liikaa. Corollan umpilimppu tilalle perinteisellä asennelmalla, kuluja 700 € ku ei siihen aikaan tuntunu tarvikkeena vauhtipyörää löytyvän.
Takalasin pyyhin oli jumissa ja moottorista sisuskalut piirilevyineen kaput, vedet päässy sisään. Valeo, Made in France. Uus reilut 400 €, käytetyt purkaamoilta myyty, Saksasta löyty käytetty satkulla.
Jotenki kittana koriltaan, kattopelti ei oo varmaan metriä leveempi ja levoton oli ajaa talvikumeilla. Likemmä 3 kiloo ku pumppas ilmaa takakumeihin niin rauhottui siedettäväks. En tiijä olisko kulmat ollu persiillään vai eikö tykänny Gislavedin Nord Frost 3 -kumeista.
Jostain syystä vielä kuluttiki paljo, alle 6 litran päässy millään opilla matka-ajossakaan.
Puoli vuotta ajoin ja 2 tonnia tuli takkiin vaikka olikin nettiauton halvin ostaessa ja myydessä, ei meinannu kellekkään kelvata vaikka siisti ja ehjä peli sinänsä, sai toista kuukautta aktiivisesti kaupitella. Elämäni huonoimmat autokaupat. Mut onneks löyty sopivasti alle listahinnan Corolla Verso -05, vanha taksi 20 tkm isommilla metreillä. Ihan 6-0 hakkaa tuon Anjoviksen.
Tulipas morkattua Toyotaa.

Toki kyllähän moni tollasesta 1-koppasesta (facelift) Avensiksesta tykkääkin, mutta ei ollu mun juttu.