![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jos virta ei riitä niin akut finaalissa tai laturi, pienikin purkuvika kyykyttää akut eikä starttivirtaa ole. Jos oikeasti tarvii latausvirtaa niin toinen laturi on helppo laittaa ilmastoinnin kompuran tilalle omalla hihnallaan. Kai v-hihna 70A lisävirtaa parhaillaan jaksaa mikä auttaaa paljon. Mielestäni normaalisti pinionin laakerin kuluman voi normaalisti poistaa kiristämällä krymppiholkkia. Jos avaa vanhan liitoksen esim stefan vaihtoon niin uuden kiinnityksen mielestäni voisi kiristää vanhalla hokilla kireämmälle. Tuo 400Nm tarvittava momentti on varmaan hämmentänyt monen maajussin mieltä ja "välykset" on poistettu 2m varrella kunnes perä ei pyöri. Sitten löysätään ja laitetaan auto myyntiin..
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Neuvokaas vähän mitä kannattais tehdä että sais -82 hj-60 polttoaine mittarin näyttämään oikein. Tankin kun vetää täyteen niin mittari näyttää puoleenväliin asti oikein ja sen jälkeen mittariin ei voi luottaa... Viimeksi kävi niin että mittari näytti hiukan vajaata puoltatankkia, ja silti meno loppui naftan loppuessa... Saako vanhan vielä jotenkin entrattua, vai tarviiko ruveta katselemaan uutta...
|