![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tostakin löytyy ajankohtaista lakitekstiä: http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantas...ip%C3%A4tevyys Suora lainaus lakitekstistä: "Ammattipätevyys on voimassa viisi vuotta perustason ammattipätevyyden saavuttamisesta. Ammattipätevyyden voimassaoloa voidaan jatkaa viideksi vuodeksi kerrallaan jatkokoulutuksella. Jos ammattipätevyyttä ei ole pidetty voimassa jatkokoulutuksella, kuljettaja voi saattaa ammattipätevyyden uudelleen voimaan osallistumalla jatkokoulutukseen."
Viimeksi muokannut Renegade : 18.01.2013 22:04 Perustelu: lisäys |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Siis joo tottakai pitää käydä uusintadirektiivipäivät jos työkseen ajaa mutta AJOKORTTIA ei sen takia tarvii uusia kun ottaa sen todistuksen päivistä erilliselle kortille.
Mie ajan rahtiakin ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
tätä miekin tarkotin, yli 10-vuotta tullu rekkaa ammatiksee ajettua ja täl hetkel 4 päivää direktiivejä käyty eli yhtä uupuu...
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Täällä alkas 20vuotta oleen täynnä, kuvittelin että alkas osata jo tän homman, mutta eu päättäjät kai toista mieltä
![]() ![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Oli direktiivi mikä tahansa, se ei estä kortitta ajamista. Eikä paranna sen valvontaa mitenkään. Eikä edes lyhennä amisten lippiksien lippoja eikä rattijuoppojen promilleja.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eilen veljen kanssa pohdittiin tota ammattipätevyys juttua.
Onkohan kukaan miettinyt että kenen taskuun ne rahat menee jotka yrittäjiltä peritään. Tai ketkä itse joutuu sen kurssinmaksun maksamaan. Ajatellaan että kurssin keskihinta on n.125€ Yhdellä kurssipäivällä on vaikka 20 "oppilasta" kouluttaja vaikka pitää 3 kurssia viikossa 40 viikon ajan. Tulos 300000€ Kenen taskuun tuostakin summasta valtaosa menee? Paljon saa kouluttaja? Ajatelkaa paljonko Suomessa on rekkakuskeja joiden pitää toi kurssi käydä. Tai niitä yrittäjiä joilla on vaikka 100 kuskia palkkalistoilla. Pienilasku laskutoimitus tähän. 100000 rekkakuskia kurssimaksu n.125€ 5kurssipäivää. 62.5milj. € Huh huh. Joku on keksinyt hyvän rahastus keinon. Ja sama sitten viiden vuoden päästä.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tätä direktiiviä ei edes vaadita kaiketi muilta kuin suomalaisilta suomessa, venäläiset ei tarvii direktiiviä kun eivät ole eu kansalaisia, romanialaiset ja itäblokki ei ottanut koko hommaa käyttöön eli ne suhaa suomen teillä edelleen ostetulla kortilla kuten ennenkin ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nordic trial 2013 | Byrocrat | Tapahtumat | 117 | 13.06.2013 22:29 |
Saaremaa Trophy "Saarekoll 2013" 22.-24.02.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 7 | 01.03.2013 10:03 |
King Of The Hammers 2013 | Jeeper | Tapahtumat | 19 | 09.02.2013 10:14 |
2013 kilpailut | Team Lypsikki | Tapahtumat | 2 | 10.11.2012 20:58 |
Ajokorttiuudistus | Skorpioni | Chit-Chat | 0 | 10.07.2009 18:23 |