![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Paras pikkuauto ever - Toyota Starlet KP60/61/62. ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() ![]() Kyllä! Itellä oli vasta toisena autona ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuota taudin kuvaa en itse ole ainakaan pystynyt määrittelemään tai no hullu mikä hullu.
TA12 AT151 AT171 RT62 TT171 KE35 KE70 AE82 x 2 AE95 x 2 AT180 AL11 EE90 x 2 AE120 HJ60 LN130 tossa jotain mitä muistaa ja hei yksi puoliksi omistettu lada. Viimeksi muokannut Issu : 11.01.2013 11:26 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Toyota on maailman paras auto. Muut autot on kakkoja, ei niitä edes autoksi saisi kutsua. Toyotassa on paras moottori. Toisten autojen moottorit on huonoja. Toyotaan ei ruostepeikko iski, kaikki muut kakka-autot ruostuu heti. Toyotassa on parhaat ja kestävimmät akselit, Nissan(huono), lantikka(huono), GM(huono), Volvo(huono ja tyhmä), mersu(paska) eikä mikään muukaan paska tehdas osaa tehdä kestäviä akseleita vain Toyota osaa. Toyotan neliveto on parempi kuin CR-V:n, koska Hondat on tyhmien insinöörien suunnittelemia pylly-autoja. Toyotaa ei tarvitse tankata kuin kerran vuodessa, se kun on niin pieni kulutuksinen. Muut kakkipissit kuluttaa paljon. Toyota etenee metsässä parhaiten, eikä jää ikinä jumiin. Siksi kukaan ei asenna niihin vinssejä. Kakkamerkkeihin pitää olla ainakin neljä vinssiä, ne kun etenee niinkuin mummo metrisessä hangessa. Vaikka se mummokin etenee paremmin. Toyota-kuskeilla on kaikista suurin kulli, ja muita merkkejä ajavat on homopaskavittuja. Ajaahan ne huonoilla autoillakin. Tai oikeastaan eihän ne aja edes autoilla, vaan kakkapökäleillä.
__________________
HJ61 MMC Viimeksi muokannut ssuvik : 11.01.2013 11:56 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Miksi näillä isoilla ryhävälailla ei pärjää "isoissa" kisoissaLainaus:
![]() Toyotahan on aiempina vuosina kisatouhuissa, siis rallissa ja osin radallakin (Jenkkilässä vieläkin) pärjännyt aivan loistavasti, mutta osaako joku Toyota friikki selittää miksi näillä taivaisiin kehutuilla maastureilla (ryhävalailla) ei ole pärjätty noissa maasto/aavikkokisoissa kuten esim. Dakar-rallissa. Voittajia ovat olleet ihan muut merkit ![]() http://fi.wikipedia.org/wiki/Dakar-ralli |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
EI VAAN VIITTI OLLA KAIKESSA PARAS! ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#7
|
||||
|
||||
![]()
nii ei mitään homostelu dakaria oo voitettu mut robby gordonit yms burger kingit vejelly pokaaleja BAJA kisoissa TOYOTilla sillo tällö...
![]() nehä ei sit vissii ollu mitekää offikisoihi luettavia saavutuksia? f1 koneen peruja tais viel olla niitte v8 sillo. toki ei oo tullu seurattuu näitkä iha just mut enikeis.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Minä mistään mitään tiedä... Mut tallissa (pukeilla) on yks 60:nen 61:sen tekniikalla ja just tuoreeltaan hommattu HDJ80. Emäntä kun ajo hodarilla, ni käski pistää sen golfin heti myyntiin, kun tojo on mukavampi ajella... Meitin pesueen "maasturi harrastus" alkoi joskus, kun hankittiin -93 vuotinen grand chero 5.2 v8. Ajelin sillä kerran talvi aikaan "offia" auraamatttomalla metsätiellä ja kaveri kävi hinaamassa mut sieltä pois HJ 61:sellä. Se sitten tuli vaihdeltua Wagoneeriin, missä oli 60:sen moottori ja laatikot. Mökillä ojan ylityksen seuraus oli se, että naapuri kävi mut nyppäämässä ojasta pois HJ60:sellä...
Sen ojan olen HJ60/61:sellä ylittänyt ja hodarilla on menty syvemmässä umpihangessa, kun jeepillä. Onhan tuota kaalimatoa joskus joutunut nyppimään, ei nimittäin oo taka vinssiä vielä, mut kait sitä ajelee liian iisejä reittejä, jos ei välillä jää jumiin... Kyl grand chero oli mukava ajella, mut ei oo sitäkään ikävä, kun on perheessä kaks LAND CRUISERIA... Vanhat Corollat ja Carinat oli kanssa joskus poikasena kivoja laitteita räpätä... Lapsetkin kiljuu innoissaan aina, kun näkevät TOYOTAN jossain kylillä... Mutta en minä kyllä mitään mistään tiedäkkään... Mut kyl TOYOTA on paras!!!! ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Baja_500 ja tässä Baja 1000 tuloksia. 1 voitto 45 vuoden aikana!! http://en.wikipedia.org/wiki/Baja_1000 Viimeksi muokannut Byrocrat : 12.01.2013 16:45 |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]()
TÄ!Jouduin istumaan Tojottimessa n 300km!Ensteks paskimmat penkit!Kamala meteli,huonot valot!Parasta oli se etten joutunu kävelemään samaa matkaa!Eikös tässä ollutkin kehuja tarpeeks kun aloitin tollee melkein superlatiiveillä
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Toiotia olluna jo muutama nuita maastureita. Ei niissä ny mitään vikaa silleen oo ollu muuta ku et ne on pitäny rakentaa uusiksi et niillä pääsee johonki.
![]() ![]()
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Suora käden jatke tiehen jos näin vaatimattomasti voi ajo-ominaisuuksia kuvailla.
Jouduin kylläkin nuorena luopumaan kun en oppinu hitsaamaan. Tai paremminkin ei viitsiny käydä sitä pitsikangasta harsimaan kasaan. Jos näin vaatimattomasti voi niitä tojotan peltejä kuvailla. |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa aina mennä omia tojoja katsastamaan ku inssi ei millään meinaa suostua poistumaan autosta. Rahanippuaan vaan tyrkyttää aina vastineeksi
![]()
__________________
"Paskalla on tekijänsä" |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Mulla hitsaustaidot vertyi suikan kimpussa, taisi olla samaa jaappanin ihmerautaa kaikissa tuon ikäluokan japsiautoissa
__________________
Tumpula Racing Team |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Ja taas tuli leima Tojoon ilman huomautuksia. Tojo on paras! (ja Mersu!
![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
E: Ruostuvaa rautaa toki kaikissa jaappanialaisissa...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori Viimeksi muokannut Jappi : 13.01.2013 00:11 Perustelu: Tarkennus |
#19
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja tätä topicia ei voi sotkea millään, ollaan sitsätissä ja sana on vapaa ![]()
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 13.01.2013 15:35 Perustelu: typo |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Kaikenlaista on läjään joutunu tekeen, perät ja jakolaatikko laakeroimaan ja lukematon määrä muuta operaatioo. Oon aatellu et sähköt siinä ainakin prkl pelaa, mut nyt se katiska tyhjentää sitten akkujakin! Olisin vaihtanu merkkiä jo ellen olis näin itsepäinen
![]()
__________________
Ihminen voi lähteä Koskista, mutta Koski ei lähde ihmisestä |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |
Onko kukaan turbottanut pzj-75 tojoa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.11.2006 21:15 | |
Uusi topic | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 02.12.2003 22:20 |