Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.01.2013, 00:10
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Mulla hitsaustaidot vertyi suikan kimpussa, taisi olla samaa jaappanin ihmerautaa kaikissa tuon ikäluokan japsiautoissa
Sori jos sotken topiccia faktalla mutta paikattavista japseista paksuimmat pellit on olleet tojossa, subarussa oli toiseksi paksuin. Ja tarkoittaa käytännössä sitä ettei paikkaamista tarvitse aloittaa kattopellistä.

E: Ruostuvaa rautaa toki kaikissa jaappanialaisissa...

__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori

Viimeksi muokannut Jappi : 13.01.2013 00:11 Perustelu: Tarkennus
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.01.2013, 09:01
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Sori jos sotken topiccia faktalla mutta paikattavista japseista paksuimmat pellit on olleet tojossa, subarussa oli toiseksi paksuin. Ja tarkoittaa käytännössä sitä ettei paikkaamista tarvitse aloittaa kattopellistä.

E: Ruostuvaa rautaa toki kaikissa jaappanialaisissa...
En osaa ottaa kantaa autokohtaisiin eroihin, takana on (onneksi) vain yhden koriltaan täysin läpimädän suikan pelastusoperaatio. Tai no, naapurin isäntä aikanaan auttoi yhden englantilaisen henkilöauton pitämisessä katsastuskunnossa, näemmä samaa ruostuvaa rautaa oli siinäkin.

Ja tätä topicia ei voi sotkea millään, ollaan sitsätissä ja sana on vapaa
__________________
Tumpula Racing Team

Viimeksi muokannut Heguli : 13.01.2013 15:35 Perustelu: typo
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.01.2013, 13:25
Jarva Jarva ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.05.11
Sijainti: Valkeakoski
Viestit: 204
Perusasetus

Kaikenlaista on läjään joutunu tekeen, perät ja jakolaatikko laakeroimaan ja lukematon määrä muuta operaatioo. Oon aatellu et sähköt siinä ainakin prkl pelaa, mut nyt se katiska tyhjentää sitten akkujakin! Olisin vaihtanu merkkiä jo ellen olis näin itsepäinen
__________________
Ihminen voi lähteä Koskista, mutta Koski ei lähde ihmisestä
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.01.2013, 13:32
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Tojotan laatu loppu siihe ku hiasen tekeminen loppu. Henkilöautoissa tais loppua jo siihen ku tuli VVT-I myllyt (vitun vähän tehoo)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.01.2013, 14:12
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Tojotan laatu loppu siihe ku hiasen tekeminen loppu. Henkilöautoissa tais loppua jo siihen ku tuli VVT-I myllyt (vitun vähän tehoo)
Kyllä mun 4.0 VVT-i aika kivasti laukkaa (239 hv/377 Nm). TRD:n remmiahtimella 304 hv/452 Nm. FJ jaksaa vakionakin loikata 0-60 mph 7.9 s. automaatilla ja 8.1 s. manuaalina, varttimaili 16.4 s. autom. ja 16.2 s. manuaali.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Flippikeula topic Repro Tekniikka & Jutustelu 14 03.12.2007 21:37
Onko kukaan turbottanut pzj-75 tojoa Tekniikka & Jutustelu 0 01.11.2006 21:15
Uusi topic IironSika Tekniikka & Jutustelu 37 02.12.2003 22:20


Sivu luotu: 16:55 (GMT +2).