![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Miten ja missä saa gen1 pätkä pajeron muutoskatsastettua huoltoautoksi?? Onnistuuko??Mitä kuitenki tuolle pätkällä pitää tehdä että sen saa muutoskatsastettua huoltoautoksi, kun yhdellä konttorilla sanoivat että et saa mitenkään sitä huoltoautoksi.. Ei riitä painot.. Kyllä nuita kuitenki näkyy olevan liikenteessä melko paljon jotka on rekisteröity huoltoautoksi ja nimenomaan nuita pätkiä myös.. Mikä olis pohjoisessa lähin paikka missä on joku teistä katsastanut pätkä pajeronsa huoltoautoksi ilman ongelmia siis että millä konttorilla? kuusamossa tai rovaniemellä esim.?? Ja mita muutoksia teitte autoonne?
__________________
Köyhillä On Kiire Minulla Ei.. Toyota hilux |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Älä mene muuttamaan miksikään työmaakopiksi, rupeaa kohta olemaan katoava luonnonvara noi täysipaikkaiset maasturit, säästät ennemmin jostakin muusta... Noille täysipaikkaisillekkin on varmasti kysyntää ja huoltoautoksi muuttamisen jälkeen jälleenmyyntiarvo laskee jos joskus meinaat kaupatakkin etiäpäin! Tämä oli vain meikäläisen mielipide ja sille ei kannata antaa mitään arvoa koska ethän sinä edes sitä kysynyt..
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Köyhillä On Kiire Minulla Ei.. Toyota hilux |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ehdotappa sille kaverilles et koittais vaihtaa sen huoltoautoon.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
saisko tuosta sit pakettiauton tehtyä?
__________________
Köyhillä On Kiire Minulla Ei.. Toyota hilux |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaa myös ottaa selvää, että miten verottaja sitä veroa haluaa vielä muutoksien jälestä... Ku eihän siin välttämättä se toinen vero oo iso, mutta se toinen nostaa ylllätävästi... Kaverilla Terrano huoltomallina nii n. 600€:a siin verot ja mulla Kingi ni vähän alta 500€:a (kummatkin vastaavan ikäluokan kamppeita).
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kuten jo sanottu, lihotat sitä, mutta et keinotekoisesti. Eli järeetä laatikostoa/ruuvipenkkiä/alasinta kiinni niin äkkiä alkaa paino riittämään. Onnistuu tällä tavalla joka konttorilla, jos ei onnistu, Trafille valitus että eivät katsasta autoa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään gen1 pajeron osia (pätkä) | JP89 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.10.2012 10:08 |
Ostettu O: Gen1 Pätkä pajeron muovilokarinkaaret | Kris | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 06.11.2011 21:30 |
Ostettu O: pätkä Pajero gen1 rättikatto ja kaaret | vittaniemi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.09.2011 17:37 |
gen1 pajeron vikoja ja rakentelua. | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.05.2010 09:17 |
Miten saa kalibroitua Pajeron mittarin | psk123 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 01.05.2006 14:02 |