Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.12.2012, 07:59
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Viestit: 758
Perusasetus

Miten ja missä saa gen1 pätkä pajeron muutoskatsastettua huoltoautoksi?? Onnistuuko??


Mitä kuitenki tuolle pätkällä pitää tehdä että sen saa muutoskatsastettua huoltoautoksi, kun yhdellä konttorilla sanoivat että et saa mitenkään sitä huoltoautoksi.. Ei riitä painot..
Kyllä nuita kuitenki näkyy olevan liikenteessä melko paljon jotka on rekisteröity huoltoautoksi ja nimenomaan nuita pätkiä myös..
Mikä olis pohjoisessa lähin paikka missä on joku teistä katsastanut pätkä pajeronsa huoltoautoksi ilman ongelmia siis että millä konttorilla? kuusamossa tai rovaniemellä esim.?? Ja mita muutoksia teitte autoonne?

__________________
Köyhillä On Kiire Minulla Ei..
Toyota hilux
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.12.2012, 08:17
JariKoo:n Avatar
JariKoo JariKoo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.08
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 213
Perusasetus

Älä mene muuttamaan miksikään työmaakopiksi, rupeaa kohta olemaan katoava luonnonvara noi täysipaikkaiset maasturit, säästät ennemmin jostakin muusta... Noille täysipaikkaisillekkin on varmasti kysyntää ja huoltoautoksi muuttamisen jälkeen jälleenmyyntiarvo laskee jos joskus meinaat kaupatakkin etiäpäin! Tämä oli vain meikäläisen mielipide ja sille ei kannata antaa mitään arvoa koska ethän sinä edes sitä kysynyt..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.12.2012, 08:21
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Viestit: 758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JariKoo Näytä viesti
Älä mene muuttamaan miksikään työmaakopiksi, rupeaa kohta olemaan katoava luonnonvara noi täysipaikkaiset maasturit, säästät ennemmin jostakin muusta... Noille täysipaikkaisillekkin on varmasti kysyntää ja huoltoautoksi muuttamisen jälkeen jälleenmyyntiarvo laskee jos joskus meinaat kaupatakkin etiäpäin! Tämä oli vain meikäläisen mielipide ja sille ei kannata antaa mitään arvoa koska ethän sinä edes sitä kysynyt..
En minä olekkaan muuttamassa vaan kaverini, joka sai isältään sellasen täyspaikkasen pajeron ja halus muuttaa sen huoltokopiksi.. se on sellanen romujen kuskaaja ja tuumas että eihän sinne takatilaan mahu edes mitään tavaraa ja koskaan ei ole ketään kyydissä niin turhaa hän veroja maksaa niistä paikoista ja sitten kun autoon ei sovi mitään kun on takapenkit..
__________________
Köyhillä On Kiire Minulla Ei..
Toyota hilux
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.12.2012, 08:35
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Ehdotappa sille kaverilles et koittais vaihtaa sen huoltoautoon.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.12.2012, 09:08
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Viestit: 758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Ehdotappa sille kaverilles et koittais vaihtaa sen huoltoautoon.
kenen kans? ja jos meinaat että pitkään niin tuskin alkaa vaihtamaan.. haluais nimenomaan tuosta pätkästä sen pakettiauton tai huoltoauton..
saisko tuosta sit pakettiauton tehtyä?
__________________
Köyhillä On Kiire Minulla Ei..
Toyota hilux
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.12.2012, 15:49
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Kannattaa myös ottaa selvää, että miten verottaja sitä veroa haluaa vielä muutoksien jälestä... Ku eihän siin välttämättä se toinen vero oo iso, mutta se toinen nostaa ylllätävästi... Kaverilla Terrano huoltomallina nii n. 600€:a siin verot ja mulla Kingi ni vähän alta 500€:a (kummatkin vastaavan ikäluokan kamppeita).
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.12.2012, 21:34
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.061
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja korbimotors Näytä viesti
Mikä olis pohjoisessa lähin paikka missä on joku teistä katsastanut pätkä pajeronsa huoltoautoksi ilman ongelmia siis että millä konttorilla? kuusamossa tai rovaniemellä esim.?? Ja mita muutoksia teitte autoonne?
Kuten jo sanottu, lihotat sitä, mutta et keinotekoisesti. Eli järeetä laatikostoa/ruuvipenkkiä/alasinta kiinni niin äkkiä alkaa paino riittämään. Onnistuu tällä tavalla joka konttorilla, jos ei onnistu, Trafille valitus että eivät katsasta autoa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään gen1 pajeron osia (pätkä) JP89 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 29.10.2012 10:08
Ostettu O: Gen1 Pätkä pajeron muovilokarinkaaret Kris O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 06.11.2011 21:30
Ostettu O: pätkä Pajero gen1 rättikatto ja kaaret vittaniemi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 02.09.2011 17:37
gen1 pajeron vikoja ja rakentelua. tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 8 24.05.2010 09:17
Miten saa kalibroitua Pajeron mittarin psk123 Tekniikka & Jutustelu 15 01.05.2006 14:02


Sivu luotu: 03:59 (GMT +2).