![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Niin ja se mittarin +virta johto pitää kytkeä virtalukon +12V sytytys liitäntään ainakin bilteman mittari ohjeen mukaan ja vanhemmissa autoissa kierroslukusignaali saadaan sytytyspuolan miinuspuolen vihreästä liitännästä. En ole katsonut suikan sytytys puolen johto värityksiä,kun en ole vielä omaa mittaria asentanut,mut tarvittee etsiä virta kynällä se +12V sytytys liitäntä sieltä virta lukosta. Monessa puolassa on + - merkintä. Maadoitus koneelta koriin ja vielä varmistuksena alustaan,kun suikassa ainakin omassa kumitallojen päällä koppa niin ei tule ongelmia maadoituksen kanssa.
Viimeksi muokannut Landrooveri : 10.12.2012 14:34 |
|
#2
|
|||
|
|||
Stanuluokka korotukset???
Stanuluokka korotukset???
Eli luokassa sallitaan 51mm korotus jousilla . mutta paljonko se on esim. Suzuki samuraissa vm-89 kaaren reunasta navan keskelle mitattuna ??? Eli Mikä on se alkuperäinen vakio mitta??? tietäis ,että onko jo nyt liian korkealla...?????????
__________________
Suzuki samurai suzuki sj410
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Nonniin ja kiekkamittari alko pelittään
Reveinpä vielä kojetaulua sen verta, et pääsin mittarin persiiseen käsiks. Auto käyntiin ja katoin, että se nuppi mistä valitaan sylinteriluku on nelosessa napsautin sen toiseen laitaan(8deksaan) ja takas neloseen ja kappas mittari alko näyttään mielestäni hiukkasen järkevämpiä lukemia. Enää ei kierrä mittariin kun max. 6500. Ketutuskäyrä putos justiinsa
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
No joo näinhän se on, mutta paljonko on se vakio kokonais korkeus ja mistä mihin mitattuna????
__________________
Suzuki samurai suzuki sj410
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=4089 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Morjens..
ei kellään sattuis olemaan virallisia lappuja moottorin vaihtoon tai painoja oikeastaan tarvii kun 410 konehuoneeseen ois toi toyotan k-moottori tarkotus sijoittaa... eilisen yritin ettiskellä, mutta en löytäny mitään virallista tietoa.. vika ettijässä vai pitääkö mennä konttorilta kyselemään..?? |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Kiitos tiedoista
__________________
Suzuki samurai suzuki sj410
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Nonniin, päätti susuki sitten joulun kunniaks alkaa kettuilemaan. Eli tyhjäkäynnillä tossa pihassa kävi varmaan 15min. Sit siittä lähin hakeen veljeä yhen mettäautotien varrelta ja toimi vielä ihan niinkun pitääkin, mutta takaspäin tultaessa, kun siinä jossain mutkassa irrotin kaasusta, päätti tämä sammua kuin saunan lyhty.
Mutta kappas, lähti samantien käyntiin kun vähän kaasua anto. Tilanne on siis sellanen ettei pysy käynnissä jossei kokoaika pidä hiukan kaasua painettuna. Onkohan tonne nyt päässy kaasariin joku paska, mikä tukkii tyhjäkäyntisuuttimen(Onkos se muuten tossa kuvassa punasella ympyröity) , kun kaikki sytytyksen osat ainakin on uusia ja polttoainesuodatin ja se kaasarin oma sihti on puhtaat, tai oon sen jo puhistanut.
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- Viimeksi muokannut Suikkajäbä : 24.12.2012 09:12 |
![]() |
| Luokat |
| kysymyksiä, suzuki |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suzuki SJ410 -84 kokemuksia ja kysymyksiä. | JariM | Maasturiprojektit | 88 | 15.09.2010 15:48 |
| suzuki sj kysymyksiä | tuke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 21.12.2009 20:21 |
| SJ410 projekti alkumetreillä - muutamia kysymyksiä | ruxu | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.11.2009 17:08 |
| Suzuki SJ410 -82 kysymyksiä/ongelmia | Sampza | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2008 20:34 |
| Suzuki Vitarasta kysymyksiä | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.06.2007 19:58 |