![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mihinkäs perustelet väitteen, ettei kelpaa.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
http://www.trafi.fi/filebank/a/13251...jaVersio20.pdf ja jos perusteluita ruetaan kyselemään olisi kiva niitä saada myös toiselta puolelta.
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
En tuota luovuus asiaa oikein ymmärtänyt mutta saattaa liittyä esim omien topiccien poistamiseen jos niissä on itselle epämieluista asiaa. Ja nuo luovuus ja kokemus saattavat auttaa joillakin konttoreilla mutta tuon minun antaman vikalistan korjaamisen jälkeen asia ei ole mitenkään konttori tai katsastaja riippuvainen. tai kivahan se on selittää kun kymppitonnin auto ei menekän seuraavasta vuosikatsastuksesta läpi ja selittää kun on se aina ennen menny :-) Viimeksi muokannut Calmari : 09.12.2012 17:46 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Noh, itse en ensimmäistäkään topiccia ole poistanut, ja toisekseen UAZin olen maahan tuonut , katsastanut 2 vuoden välein ilman isompia ongelmia… ainoa ongelma oli, kun katsastaja repi pysäköintijarrulla vetonivelen rikki… noh, toki korvasivat vastuuvakuutuksen kautta vaivan ja osat…
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
No oikeastaan, ostaa tuosta aihion (paperit) http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=90325 ja vie museokatsastukseen niin selviää kaikkein helpolla, pikku eroista ei kai tarvitse välittää, teetättää muutostyön vaikka venäjällä.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Miten toi auto kestää ajaa liikenteessä, jos jarruttamalla vetolaitteet hajoaa?
__________________
Harbor Cruisers |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
KEHRUU-RACING |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Trafille kelpaa VAT-hyväksytty ajonestolla varustettu häläri rattilukon korvikkeeksi. Löytyy mustaa valkeellakin.
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ai nii, miul oli mustaa valkosel aikoinaa joltai tarkastajalt et pelkkä katti riittää päästöihi, eiköhä perkule katsuri soittanu jollekii ylitarkastajalle et eipä muute kelpaakaa ku moottorin vaihon yhteydessä, no vaihoinpa kannen ni päästiin soveltamaan sitä asetusta :-) Viimeksi muokannut Calmari : 09.12.2012 19:23 |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() UAZ:n katsastus
Kiitoksia hyvistä vinkeistä. Turvavyöhomma jäi sen verran epäselväksi, että mihinkäs sen kolmipistevyön ylänurkan Uasussa kiinnität, kun ovien yläpuolella ei ole kun ne 'sufletin' kaaret?
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa ton ikäseen vielä kelvata lannevyöt joille löytyy tehtaan kiinnitykset ?
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
Onko rattilukon ja virtalukon oltava yhtä puuta?
Miten jos sen suomalaisen abloy rattilukko laitteen elvyttäisi vaikka pienin muutoksin eli moottoripyörän rattilukon putkeen asentaisi? Vaihdelukkohan myös kelpaa eli sopiva kulissi johon keppi uppoaa pakilla ja siihen tappi-säppimallin avain lukko? Sellainen joka työntää tapin esille avainta käännettäessä. |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Mulla olisi yhdessä Bertassa kelvannut avona lannevyöt, mutta ei kolmipisteet joiden yläkiinnitys KUNNON kaaressa. Orkkishan irtokaton "vahvassa" pokkauksessa.
|
#18
|
|||
|
|||
![]()
rattilukon suhteen lienee helpon hanke kuitenkin hakea motonetistä se fiiatkin lukko tai ladan, maksaa alta 30 e ja askarrella se paikoilleen.
Aiheesta keskusteltiin joskun muutama vuosi sitten, en nyt enää löytänyt sitä viestiketjua. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Katsastus | sjeeppi | Chit-Chat | 1 | 05.08.2010 21:58 |
Katsastus? | komu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.11.2009 20:17 |
katsastus | offirauta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2006 13:05 |
katsastus | Yleiset | 1 | 09.03.2004 07:55 | |
katsastus | tare | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.07.2003 08:22 |