Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.11.2012, 21:44
gr patrol:n Avatar
gr patrol gr patrol ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.11.12
Sijainti: nurmo
Viestit: 356
Perusasetus

niin ja pakopesä vaihtuu 0.63.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.11.2012, 23:38
mikkoimp:n Avatar
mikkoimp mikkoimp ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.06.06
Sijainti: Meripori, Finland.
Viestit: 1.234
Perusasetus

vanhoista saabeista löytyy lähes vastaavia 42/48 siivillä olevia ja sitten on myös mitsun vastaavaa.
on varmaan ahdas tuo .48 pakopesä..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.11.2012, 16:35
gr patrol:n Avatar
gr patrol gr patrol ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.11.12
Sijainti: nurmo
Viestit: 356
Perusasetus

joo on tuo 0.42 pesä varmaan liian pieni. kokeilen tolla 0.63 pakopesällä. ensviikon aikana näkee kuinka tuo turbo pelaa kun saa auton valmiiksi. tein 3" putken turbolta taakse asti niin ei ainakaan ahdista.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.11.2012, 22:41
gr patrol:n Avatar
gr patrol gr patrol ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.11.12
Sijainti: nurmo
Viestit: 356
Perusasetus

gr patrollin oman turbon pakopesä näytti olevan .49 kokoa ja t25 laipalla, ja uudessa turbossa tuo pesä on .63 ja t03 laipalla. eli eiköhän henkitä nyt paremmin. oli tosi ahdas tuo oma pakosarja turbon laipan kohdalta mutta ei ole enää. niin eiköhän rupea tuo uusikin turbo heräämään kohtuu alhaalta kun virtaa paremmin.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.12.2012, 18:07
gr patrol:n Avatar
gr patrol gr patrol ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.11.12
Sijainti: nurmo
Viestit: 356
Perusasetus

remontti valmis.. turbo nyt siivillä imu 47mm pako 49mm 0,63 pesillä rupeaa ahtamaan 1500rpm... 1.5 bar ahtoja noin 3800rpm.. hyvin kulkee nyt...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.04.2013, 19:04
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Pystyykö tuota to3 laippaa oikeasti modifoimaan niin paljon, että menee t25? Vai pitääkö pakosarjaa hitsata uus laippa?
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.04.2013, 21:12
gr patrol:n Avatar
gr patrol gr patrol ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.11.12
Sijainti: nurmo
Viestit: 356
Perusasetus

vaihdoin pakosarjaan to2 laipan tilalle to3 laipan hitsaamalla. ja samalla vinkkutin kanavia. hyvin tuo gr:n kone kestää kun mulla on 2bar ahdot ja pumppu tehty 12mm nestepäällä ja on pelannu moitteitta 5kk. ja vetoja on. kytkin ei vaan pidä neliveto päällä kun kiihdyttää.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
onko tietoa gr patrolin takalukosta? lumi Tekniikka & Jutustelu 15 30.01.2015 18:36
Ostettu Turbo GR patrolliin GRpatrol O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.04.2011 18:51
mikä turbo GR patrolliin? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 24.02.2011 17:51
Ostetaan GR Patrolliin reijo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.09.2010 21:31
Mistä löydän gr patrollin tietoa Nevakiitäjä Tekniikka & Jutustelu 0 01.08.2007 20:13


Sivu luotu: 06:10 (GMT +2).