Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 26.10.2012, 08:22
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Alipaineet vaikuttaa esim. lämmityksen säätöihin, vakionopeuden säätimeen, pensan paineeseen ym. Kuvan siitä mihin kaikkeen vaikuttaa saa kun kattelee konehuoneessa minne kaikkialle niitä alipaineletkuja menee. Eli älä nyt ois sitä ota vaan. Esim. renix-koneellisessa mahtuu mainiosti paisuntasäiliön alle ja sinne riittää vanha letkukin.

Vois IACValve olla elämänsä loppupuolella? Eli tyhjäkäyntimoottorin säätöventtiili vai miksi sitä nyt pitäis sanoa.
ABS jarrullisessahan paisuntasäiliön alla on se hydroboosti hässäkkä.Itse laitoin sen pöntön paisuntasäiliön ja akun väliin ihan vaan nippusiteillä ilmastoinnin letkuihin kiinni
Ainakin omassa autossa oli ne kaikki letkut kivikovia ja katkes varmaan sadasta kohdasta.Olikohan se nyt nelimillistä paineilmaletkua kun "lainasin" töistä senverran että sai letkut uusiks
__________________
J E E P
just empty every pocket
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 15:59 (GMT +2).