![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Noku ei ole tullut nelikolla ajettua kuin maastossa, epätodennäköistä toi eri perävälitys on muutenkin. Napalukot oli just käsissä kun murrokset vaihdoin ja ne oli hyvännäköiset, jos ne paukkuis tollai niin olisi varmaan jo pieninä murusina. Jos vaikka nelikon alipainekello kytkee laiskasti ja holkki räpsii suorallakin, paskana siellä on sitten osat kun oon kauan ja kovaa sillä paukutellut menemään.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
juu. Äkkiseltään kuulostaa kyllä tuolta nelivedon kytkentä holkin yli hyppimiseltä. Nimittäin itsellä oli juuri sama ja kuului myös suoraan ajaessa kun välillä hyppi yli. Vika korjaantui kun vaihdoin sen holkin, siirtohaarukan ja etuvedon akselin pätkän laatikkoon,
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Se alipainekytkentäsysteemi varmaan kannattaa testata ja huoltaa että varmasti kytkee kunnolla. Osat äkkiä maksaa ja talvenaikana vois etsiä toimivan jakiksenkin ja tutkia/huoltaa sen. Etukartaanilaipan stefan pölysuoja oli kauan irti ja pyöri kilisten akselin mukana, se varmaan kannattaa samalla uusia.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Etuperäöljyt oli puhtaat niinkuin roppukin, jakiksen öljy mustaa ja ropussa n 1/2 sokeripalan verran hienoa metallimujua muttei yhtään isompaa palasta. Kytkentäholkkivika vaikuttaa syylliseltä ja jakis voi vielä muuten olla kunnossa.
Oliks jakiksen irroituksessa jotain huomioitavaa vai irti vaan?
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Oliko sitä öljyä siellä enemmänkin kuin kahvikupillinen??? Ja jos ny lama-aikana tuntuu ettei jaksaisi pistää mettäleluun rahaa niin sen holkin voinee kääntää ympäri,ja sen kytkentähaarukan täyttää hitsaamalla jos vaan se etuvedon akselin kytkentähammastus on ehjä. Ja jakis pitää laittaa paperi tiivisteellä nippuun tai menee välykset huonoksi.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Outo starttivika | Etukeno | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 01.11.2011 16:44 |
| Outo latausongelma | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.11.2010 07:18 |
| Outo BJ pick-up? | sisua45 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.08.2009 10:28 |
| outo niva.. | pikkuG | Linkit | 4 | 25.11.2007 16:21 |
| Outo(ko) sähkövika | adv | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.12.2006 13:44 |